Na platformę wspierania finansowego Kickstarter trafił przygodowy projekt, którego pierwowzór powstał w roku 2014 i był prostą, dwuwymiarową przygodówką.
The Lighthouse, bo taki tytuł nosi przygodowy thriller, którego akcja rozpoczyna się 19 lutego 1964. Wcielamy się w prywatnego detektywa Irvina, zajmującego się przeróżnymi sprawami, od prostych, do bardziej skomplikowanych. Siedem lat temu, właśnie 19 lutego dotknęła go życiowa tragedia. Po ciężkiej chorobie, zmarła jego ukochana córka. Od siedmiu lat, właśnie tego dnia zanosi na jej grób różową lilię i zapala świeczkę, czekając nad grobem aż ta zgaśnie.
Jego bolesną rocznicę rujnuje list, który właśnie tego dnia znajduje pod drzwiami swojego biura. Zrozpaczony rodzić pisze w nim, że jego córka nie powróciła do domu już od 2 lat, 4 miesięcy i 9 dni. Miejscem, w którym ją widziano ostatni raz, była stara latarnia. Zaangażowane do jej poszukiwania władze są bezradne, mało tego twierdzą, że dziewczynka nie żyje. On jednak nie jest o tym przekonany. Nocą nawiedzają go koszmary, w którym widzi swoją córkę i czuje, że ona chce wrócić do domu ale nie umie znaleźć drogi powrotnej. Prosi więc naszego bohatera o zajęcie się sprawą i przyjrzeniu się bliżej latarni, w której dziewczynka była przed jej zaginięciem. W kopercie Irvin znajduje adres i różową lilię.
The Lighthouse, w zmienionej, odnowionej formie, wykonanej tym razem na silniku graficznym Unreal Engine 4 jako w pełni funkcjonalna gry wideo, trafiła na Kickstartera, prosząc fanów gier o finansowe wsparcie. Na stronie Kickstarter znajdziecie także grywalne demo owej przygodówki.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Po latach już prawie udało się zakończyć ;).