Koreańczycy okupujący Filadelfię? Nieprawdopodobne niczym scenariusz podrzędnej klasy filmu akcji? Ale nie tutaj. Twórcy Homefront: The Revolutionodkrywają jeden z najmocniejszych atutów swojej gry - tło alternatywnej historii. Oto APEX, technologiczny gigant, w którym niczym w soczewce skupia się obraz współczesnych, realnie istniejących korporacji wpływających nie tylko na politykę państw, ale także na styl życia ich mieszkańców.
Jest 2029 r. Koreańskie Siły Okupacyjne kontrolują Filadelfię od przeszło dwóch lat. Jaki splot wydarzeń doprowadził do tak kuriozalnej sytuacji? Zadecydowało o tym kilka ważnych momentów. Jeszcze w 1953 r. kiedy kończyła się wojna koreańska, a na polach bitew zginęło wielu żołnierzy, Ameryka coraz trudniej radziła sobie w roli muru oddzielającego współczesny świat od komunizmu. W tym czasie Korea od lat inwestowała w wiedzę i nowoczesne technologie. Splot wydarzeń doprowadził do zmian, które zaczęły coraz mocniej zapisywać się na kartach historii.
Załoga Apollo 10 ginie w 1969 r i USA nagle przestają być liderem innowacji. W 1973 r. uaktywnia się koreańska firma APEX. Wprowadza do sprzedaży pierwszy osobisty komputer. Ten ruch odmienia świat. To już nie jest realizacja amerykańskiego snu. Na horyzoncie pojawia się nowy lider – Korea Północna, która zaczyna wysuwać na pierwszy plan twórców swojej potęgi. Jednym z nich jest Joe Tae-Se, CEO APEX.
“Wiodąca pozycja APEX na światowym rynku elektroniki użytkowej jest ciągle niezagrożona.” - mówi Joe Tae-se, CEO. “W tym roku z dumą zapowiadamy rozwój naszego działu zajmującego się zaawansowanym uzbrojeniem; wszystko dzięki przełomowym osiągnięciom w dziedzinie technologii biometrycznej. Owa technologia zagwarantuje wojsku i służbom porządkowym najlepszy, niezawodny i w pełni spersonalizowany sprzęt.”
Firma utworzona w 1973 roku przez Joe Tae-se’a oraz Lee Jae-sunga. APEX wyrosła z małej, północnokoreańskiej firmy technologicznej na potentata branży komputerowej, komunikacji, nauki i obrony. Zyski firmy opiewają na kwotę 804.3 miliardów dolarów przy przychodzie 2.34 biliona dolarów. Tak świetny wynik udało się uzyskać dzięki znaczącemu wzrostowi w gałęzi elektroniki użytkowej.
Premiera została zaplanowana na 20 maja, na PC, PS4 i XB1.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu