Jak gry wideo pomogły dzieciom w trakcie obostrzeń? HyperX wykonał badanie...

lubiegrac news Jak gry wideo pomogły dzieciom w trakcie obostrzeń? HyperX wykonał badanie...
Jak gry wideo pomogły dzieciom w trakcie obostrzeń? HyperX wykonał badanie...



Tamer Adas | 1 czerwca 2021, 06:00

HyperX zapytało i zbadało w jakim stopniu gry wideo pomogły dzieciom przetrwać wprowadzane obostrzenia, obecne od przeszło roku.

Minął już ponad rok wprowadzanych na świecie ograniczeń oraz tak zwanych obostrzeń rządowych, które zmieniły życie wielu ludzi na całym świecie. Nie możemy przejść wokół tego zdarzenia ot tak, szczególnie że konsekwencje tych zdarzeń zachodzą praktycznie każdego dnia.

W tym trudnym okresie niezwykle mocno cierpią dzieci, ale za pomocą gier wideo jest im łatwiej przetrwać te trudne chwile oraz zdarzenia. Firma HyperX wykonała obszar badania na wyspach brytyjskich, gdzie proces zamknięcia trwał i wciąż w zasadzie trwa, choć powoli ma się kończyć.

Zapoznaj się także z: 7 Horizons to nowa propozycja RedDeerGames zmierzająca na komputery i konsole!

Według rodziców przeszło 75% dzieci utrzymało kontakty ze swoimi rówieśnikami, za sprawą gier wideo. Aż 57% procent młodzieży taktuje gry wideo jako element wspólnego spędzania czasu oraz socjalizacji z innymi dzieciakami. W ramach panujących ograniczeń stosunek ten wyraźnie wzrósł. 

Gry wideo zapewniły nie tylko dobrą zabawę, okazję do rywalizacji, ale także do zwykłych rozmów i kontaktów cyfrowych, które chociaż nieco zmniejszyły negatywne efekty panującej rzeczywistości. Widać to także p[o popularnych i kolorowych propozycji dla wielu graczy takich jak Among Us czy Fall Guys, które stały się zaskakującymi fenomenami.

Badania HyperX wskazały, że aż 3/5 graczy wolało chwycić za tytuł do rywalizacji wieloosobowej czy kooperacyjnej, względem przygody dla pojedynczego gracza. Dominatorem okazał się gatunek Battle Royale, na czele z Fortnite'em, Apex Legends czy też Call of Duty Warzone.

Aż 86% rodziców na wyspach uznaje granie za stratę czasu, tymczasem 33% sądzi, że jest o produktywna forma spędzania czasu. Zdaniem aż 58% dzieciaków sądzi, że granie to optymalne zajęcie i forma odpoczynku. Aż 78% rodziców spostrzegło pozytywny wpływ gier na ich dzieci, a 72% uznało, że to właśnie dzięki temu medium ich pociechy poradziły sobie zdecydowanie lepiej.

Zapoznaj się także z: recenzją HyperX Cloud Stinger S - Test niezłych słuchawek z jednym, sporym minusem...

Będąc w domu możemy wspólnie realizować pasję z dzieckiem, mogąc zapoznać się z szeregiem propozycji skierowanych właśnie do rodziców i ich pierworodnych.

Szczególnie wiele zabawy w małym gronie może zapewnić kooperacyjna propozycja taka jak It Takes Two, klasyka klasyki w postaci Minecrafta oraz hity ostatnich miesięcy jak Valheim czy stale popularny Fortnite.

 

Ostatni rok, o którym z wielu względów chcielibyśmy zapomnieć, pokazał jasno, jaką mocą dysponuje branża gier. Ta siła nośna gamingu w połączeniu z niezwykle zaawansowanymi technologiami towarzyszącymi grom, obrazuje o jak ogromnym zjawisku mówimy – komentuje Marcin Forbert, Bussiness development manager w HyperX. – To zjawisko tym bardziej ważne ze względu na to, jak bliskie w codziennym funkcjonowaniu jest dla nas i naszych dzieci – dodaje.

 

Pamiętajmy o sytuacji najmłodszych szczególnie dzisiaj, w Dzień Dziecka skupiający uwagę wszystkich właśnie na młode damy i młodych panów, którzy dzielnie zmagają się ze swoimi problemami!

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners