Jak powstaje Noita? Wykład z GDC 2019 rzuca na to nieco światła, przy okazji dostarczając nam sporo ciekawostek z procesu powstawania tej gry niezależnej.
Drugiej połowie października 2019 roku mieliśmy przyjemność, dzięki GOG.com, przedstawić Wam nasze wrażenia dotyczące stanu gry (na tamtą chwilę) we Wczesnym Dostępie. Projekt w dalszym ciągu jest rozwijany, a my dzięki nowemu materiałowi wideo możemy przekonać się jak powstaje tego typu tytuł.
Jeżeli zdecyduje się poświęcić trochę czasu to przekonacie się o tym jak odmiennie prezentowały się pierwsze prototytpu i jak mało miały one w gruncie rzeczy wspólnego z obecnym tytułem oraz jego stanem. Proces stawiania na uczynienie ze wszystkich pixeli pojedynczych obiektów fizycznych zdecydowanie warty jest do zobaczenia przez wiele osób.
Zabawa niemalże czystą fizyką... może się dla wielu osób wydawać tak samo nudną kwestią jak lekcje z tego przedmiotu. Nolla Games zdawało sobie z tego sprawę, w związku z czym zaczęto wykorzystywać swoje rozwiązania oraz pomysł, aby go przekształcić w konkretną grę z jej specyfiką. Gdy dodano do tego proceduralą generację oraz perma death to wszystko "zatrybiło".
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Jakoś nie przekonuje mnie taka koncepcja i nie wroze swietlanej przyszlosci przed nia.