Jak pewnie zauważyliście, dzisiaj mniej informacji o grach, a zdecydowanie więcej o samej branży gier.
Mamy początek roku i firmy prezentują nam jak poradziły sobie w roku 2014. Dzisiaj zrobił do Ubisoft.
Główne dane finansowe:
Sprzedaż w trzecim kwartale (2014-2015) wyniosła 809,7 mln euro. Jest to wzrost zainteresowania o 55,8% (lub 49,5% przy stałych kursach walut) w porównaniu z trzecim kwartałem 2013-2014, gdy firma odnotowała sprzedaż na poziomie 519,8 mln euro.
W przeciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku fiskalnego 2014-2015, sprzedaż osiągnęła 1,293 mld euro – w analogicznym okresie firma osiągnęła 813 mln euro (wzrost 59,2%).
Sprzedaż w trzecim kwartale była wyższa niż początkowo przewidywano – około 730 mln euro.
157% wzrost przychodów w segmencie cyfrowym do 138 mln euro w trzecim kwartale. W przeciągu dziewięciu miesięcy (2014-2015) zanotowano przychody z dystrybucji cyfrowej rzędu 274,1 mln euro, jest to wzrost o 120,3% względem poprzedniego roku. Wynik ten stanowi 21,2% przychodów sprzedaży Ubisoftu – w analogicznym okresie poprzedniego roku firma (2013-2014) było to 15,3%.
Korporacja zanotowała również dobrą sprzedaż produkcji wydanych wcześniej – 25,9% wzrost sprzedaży do 67,1 mln w trzecim kwartale. W przeciągu 9 miesięcy roku fiskalnego zainteresowanie tymi produkcjami zostało powiększone o 6,1% do 181,9 mln euro.
Dane dotyczące gier:
Gwałtowny wzrost udziału w rynku do 12,8% (9,6% w 2013 roku).
Bardzo dobre wyniki wydawanych produkcji: - Dwie odsłony Assassin’s Creed – 10 mln sprzedanych egzemplarzy. - Far Cry 4 – 7 mln sprzedanych egzemplarzy. - The Crew – 2 mln sprzedanych egzemplarzy.
Far Cry 4 został uznany za „najlepszego shootera” na The Game Awards 2014.
Assassin’s Creed: Unity otrzymał nagrody „najlepsza animacja postaci w grach wideo” na Annie Awards.
The Crew to najlepiej sprzedające się wyścigi wydane pod koniec roku.
Seria Just Dance trafiła do 4 mln graczy.
Kontynuacja sukcesu Watch Dogs – 10 mln sprzedanych pudełek od dnia premiery. Produkcja zanotowała najlepszy start w przypadku nowego IP w regionie EMEA (kraje leżące na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki) oraz drugi co do wielkości w Stanach Zjednoczonych
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Ubisoft jak bedzie dalej tak dopieszczac swoje gry to napewno zostawi daleko w tyle takich gigantow jak EA