Tamer Adas | 21 sierpnia 2022, 20:35
Jak wykonuje się motion-capture całego bolidu? Frontier Developments, twórcy F1 Manager 2022 zdecydowali się zaprezentować nagrania z przeprowadzonych sesji nagraniowych w ramach 4. odcinka: Ture to Form!
Znane brytyjskie studio zdecydowało się oficjalnie zaprezentować zupełnie nowy materiał wideo zza kulis, ukazujący graczom jak przebiegały nagrania sesji motion capture do pierwszego dużego symulatora lidera stajni formuły 1. Jak się okazuje, proces zdecydowanie nie należał do łatwych.
Przeczytaj również: Płyty główne AM5 dla Razer 7000
Już za lekko ponad tydzień na rynku zadebiutuje pierwszy F1 Manager, ale już dziś możemy ujrzeć, jak wiele działań włożono, aby przenieść realne bolidy do świata cyfrowego, starając się zachować zarówno sporą szczegółowość jak i dynamikę poszczególnych wyścigów.
Pomoc w przeprowadzeniu działań zaoferowała ekipa Alpine F1, która użyczyła swojej maszyny, którą na co dzień porusza się legenda formuł 1, czyli hiszpański kierowca Fernando Alonso (obecnie Alpine, od nowego sezonu Aston Martin).
Zadziwiać (pozytywnie) może spory wkład pracy w przygotowanie animacji nie tylko bardzo podstawowych, ale także spory wkład w zachowanie realizmu nawet przy takich scenkach jak radość własnej ekipy mechaników czy ich zachowania na to, co się dzieje na torze. Jak na strategię, rezultat prezentuje się naprawdę solidnie..
F1 Manager 2022 ma zadebiutować 30 sierpnia 2022 roku na Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One, komputerach osobistych i PlayStation 4 oraz PlayStation 5.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu