Nowości wprowadzone w ramach kontrolera DualSense wciąż budzą pytania po niechęci twórców przy DualShock 4. Jak można wykorzystać zalety? Godfall przykładem....
Zupełnie nowy kontroler w ostatnich zdjęciach w sieci przedstawił swój spory rozmiar, tymczasem dowiedzieliśmy się, że na jednym z przykładów jak go wykorzystać.
Rozpocznijmy od wbudowanego głośniczka, dzięki któremu będziemy mogli usłyszeć bezpośrednio jak nasze bronie obijają się o potężne zbroje czy inne miecze bądź topory.
Temu efektowi towarzyszyć będzie doprasowanie w postaci haptycznych wibracji, w ramach której będziemy mogli poczuć drgania oraz różnice w typach powierzchni, zmieniając się w zależności od warunków.
Adaptacyjne triggery mają zapewnić nam bardziej realistyczne doznania w zależności od posiadanego wyposażenia, kreując coś co zostało nazwane "modelem walki 3D".
Godfalloficjalnie zadebiutuje 12 listopada 2020 roku na komputerach osobistych iPlayStation 5 (to drugie wydanie będzie w Polsce dostępne od 19 listopada).
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu