Jak technologie w DualSense zostaną wykorzystane w grach na PlayStation 5? Poznaliśmy kilka intrygujących przykładów!

lubiegrac news Jak technologie w DualSense zostaną wykorzystane w grach
Jak technologie w DualSense zostaną wykorzystane w grach na PlayStation 5? Poznaliśmy kilka intrygujących przykładów!



Tamer Adas | 21 sierpnia 2020, 07:15

DualSense doczekał się zwiastuna oraz ciekawego ogłoszenia ze strony twórców gier, opowiadających o tym jak zalety kontrolera zostaną wykorzystane w ich tytułach.
 
Sony Interactive Entertainment wypuściło nie tylko pierwszą reklamę skupiającą się na zbudowaniu atmosfery do premiery PlayStation 5, przy okazji udostępniając nam sporo informacji dotyczących wykorzystania konsoli oraz zalet jej kontrolera DualSense.
 
Zgodnie z zapewnieniami Briana Hortona w Marvel’s Spider-Man: Miles Morales spodziewać się możemy wykorzystania kontrolera do lepszego poczucia się w roli tytułowego superbohatera. Zaimplementowane wibracje haptyczne zagwarantują nam okazję do lepszego poczucia jak mógłby funkcjonować pajęczy zmysł. System dotykowy skupi się na zagwarantowaniu nam bardziej spójnego przechodzenia poszczególnych efektów.
 
Dinga Bakaba zapowiedział, że w Deathloop spodziewać się możemy postawienia na adaptacyjne spusty, dzięki którym poczujemy lepiej wysiłek oraz moc naszych broni w wielu wyzwaniach. Blokowane kowanie się przycisków będzie nam sygnalizować zacięcie się broni oraz jej mechanizów obsługi. Kenji Kimura zapowiedział, że efekty dotykowe z haptyką mają zapewnić szersze możliwości wykorzystania powierzchniowych odczuć, których ma nie brakować w Ghostwire Tokyo.
 
Mathijs de Jonge z Guerilla'i zapowiedział, że nowy arsenał broni ma w Horizon Forbidden West, w pełni wykorzystywać potencjał adaptacyjnych spustów, jednocześnie oferują nam odmienne wrażenia z obsługi różnych modeli. W remake'u Demon's Souls będziemy mogli liczyć na sygnalizację skali ciosów, przeciwników oraz potęgi mierzących się ze sobą wrogów. Będziemy w stanie z poziomu samego kontrolera poczuć jakiej jakości było to uderzenie, w szczególności to najlepsze, perfekcyjnie wymierzone. Efekty dotykowe mają funkcjonować nawet podczas prostych aktywności jak przesunięcie dźwigni czy rozpalenie ognia.
 
Godfall zgodnie z wcześniejszymi ogłoszeniami ma gwarantować nam realistyczny system odwzorowania mocy i stylu zadania ciosu, natomiast Ratchet & Clank: Rift Apart korzystać będzie z możliwości postawienia oporu podczas strzelania z luf dwulufowego shotguna oraz wielu innych broni.
 
Astro’s Playroom w pełni sprawdzi mikrofon, spusty wibracje oraz ekran dotykowy, dzięki czemu będzie to tytuł idealny do poznania specyfiki funkcjonowania.
 
Sackboy A Big Adventure ma pozwolić nam nacieszyć się ze swobody połączonej z odmiennymi efektami wynikającymi z szerokiego grona dostępnych przedmiotów, z którymi będziemy mogli swobodnie wchodzić w interakcję.
 
Na końcu pozostaje nam teoretycznie najłatwiejsze, czyli Gran Turismo 7, gdzie jednak nie zmierzymy się z tylko z napięciem podczas hamowania, ponieważ twórcy postawili na odwzorowanie ABS-u, zmian ciśnienia układu hamulcowego czy poziomu przyczepności opon.
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners