Gaming Factory oficjalnie pojawi się na Jesienny Festiwal Gier Steam, gdzie wydawca ze studiami zaprezentuje sześć gier! Jakie tytuły będą obecne?
Już dziś rozpocznie się jesienna edycja Festiwalu Gier Steam, gdzie będzie się można zapoznać lepiej z wieloma produkcjami, wśród których nie zabraknie także mocnej polskiej reprezentacji.
Przypomnijmy sobie po krótce, że w trakcie tego wydarzenia (do 13 października) będzie można zobaczyć wiele nowych materiałów z nadchodzących gier, delektując się niekiedy także szeregiem wersji demonstracyjnych i innego typu aktywności mini wydarzeniami.
Kontynuując nasz cykl wywiadów, zapraszamy Was do nowego, krótkiego wywiadu z Mateuszem Adamkiewiczem, prezesem notowanego na GPW, wydawnictwa Gaming Factory, prezentującego tym razem aż sześć nowych tytułów!
Czy bierzecie udział w tegorocznej edycji Festiwal Steam? Czy takie wydarzenia Państwa zdaniem choćby w części zastąpiły brak wydarzeń fizycznych? Czy taka forma ma jakąś przewagę względem klasycznych targów czy festiwali gier?
Festiwal Steam jest wydarzeniem cyklicznym, bez związku z pandemią. Oczywiście jest to ważne wydarzenie dla twórców gier, przede wszystkim indie. Chętnie bierzemy udział w Festiwalu. Z jednej strony jest to okazja na promocję naszych gier, a z drugiej strony mamy możliwość zetknięcia się z opinią szerszego grona graczy. Uwagi, które pojawią się przy okazji publikacji dema będziemy w stanie uwzględnić przy finalnym produkcie.
Dla którego tytułów, które Państwo produkują, takie wydarzenia jak jesienny Festiwal Gier Steam są najważniejsze? Czy któryś z Państwa tytułów szczególnie docenili gracze?
Trudno powiedzieć, dla którego tytułu Festiwal okaże się najważniejszy. Podczas tej edycji zamierzamy zaprezentować Castle Flipper, ZooKeeper, Farming Life, Chains of Fury, Lost Viking: Kingdom of Women i FoodTruck Arena. Część z tych gier jest już na ostatnim etapie produkcji, dlatego liczymy na dobre opinie graczy, natomiast część tytułów ma jeszcze kilka miesięcy developmentu przed sobą, dlatego chcemy zobaczyć jakie uwagi mają gracze, żeby ostateczna wersja była jak najlepsza.
Jak w takich warunkach przebiega feedback? Czy cyfrowe wydarzenia nie utrudniają pracy nad poprawianiem/ulepszaniem gier w oparciu o opinię graczy?
Konstruktywny feedback jest zdecydowanie wskazany. Twórcy, wydawca czy testerzy często tworzą jeden zespół i możemy nie dostrzegać pewnych problemów, które zauważą gracze. Oczywiście krytyka może być bolesna, zwłaszcza dla zespołu deweloperskiego, ale lepiej spotkać się z krytyką podczas pokazania dema, niż słabymi opiniami przy pokazaniu pełnej gry.
Jak istotne dla Państwa jako wydawcy są tego typu cyfrowe wydarzenia? Czy taka, a nie inna forma nie wpływają negatywnie na możliwości promowania poszczególnych tytułów?
Festiwal Steam jest dla nas bardzo ważny, ponieważ to właśnie w tym sklepie sprzedajemy wszystkie nasze autorskie produkty. Dotychczas natomiast rzadko braliśmy udziały w jakichkolwiek targach fizycznych czy online, ale myślę że wkrótce mogą nastąpić zmiany w tej kwestii.
Jesienny Festiwal Gier Steam 2020 odbędzie się od 7 października (19:00) do 13 października o 19:00 naszego czasu.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu