Liga Sprawiedliwości w ten weekend zagościła w kinach tymczasem Warner Bros. oraz TCL wspólnymi siłami zajmą się dalszą promocją filmu na całym świecie.
Współpraca pomiędzy TCL, a Warner Bros. Pictures obejmować będzie sferę działań marketingowych docierając do wielu miejsc na całym globie. W ramach tejże umowy w dziewięciu miastach (Paryżu, Berlinie, Kolonii, Hamburgu, Monachium, Mediolanie, Oslo, Sztokholmie i Warszawie) będzie można dostrzec reklamy promujące film. Oczywiście również i w internecie za sprawą mediów społecznościowych odbywać się będzie kampania promocyjna.
- Firma TCL jest zaangażowana we wprowadzanie innowacji w życie dzięki rozrywce telewizyjnej – komentuje Harry Wu, dyrektor generalny TCL Multimedia's Overseas Business Center – Nasze partnerstwo z Warner Bros. Picrures w ramach kampanii „Ligi Sprawiedliwości” jest doskonałym odzwierciedleniem naszej filozofii, która polega na dostarczaniu klientom o wysokich oczekiwaniach najnowocześniejszych technologii obrazu i dźwięku, zapewniających pasjonującą rozrywkę. -
Firmy wspólnie doprowadziły także do tego, że w Berlinie pojawi się także dedykowana piętnastosekundowa reklama. Obie firmy chcą wykorzystać to, że na ekranie będzie można w akcji zobaczyć takie gwiazdy jak Batman, Wonder Woman, Cyborg, Aquaman oraz Flash i to w jednym filmie!
- Podobnie jak w „Lidze Sprawiedliwości”, ostatecznie istotne są partnerstwo i współpraca. Kluczową część naszej działalności stanowi bowiem kooperacja z najlepszymi w zakresie treści, aby zapewnić odbiorcom przyjemność oraz The Creative Life. Ostatnie wprowadzone przez nas produkty – modele TCL Xess X2 i C70 – zostały zaprojektowane, aby zapewnić użytkownikom najwyższą w branży jakość obrazu i dźwięku, a także najlepszą możliwą rozrywkę dostępną poza salą kinową – dodaje Wu.
To nie pierwsza tego typu inicjatywa, ponieważ TCL współpracował przy takich hitach jak Mroczny Rycerz powstaje, Iron Man 3, X Men: Przeszłość, która nadejdzie i Mission: Impossible - Rogue Nation przy okazji od 2016 roku będąc sponsorem Teatru Chińskiego.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
To raczej nie jest wymagające kino ale odmóżdzające przy którym wiele się nie myśli.