Krótkie Info - Hot Wheels w FH4, Blightbound coraz bliżej premiery, Błachowicz ambasadorem marki Predator

lubiegrac news Krótkie Info - Hot Wheels w FH4, Blightbound coraz bliżej
Krótkie Info - Hot Wheels w FH4, Blightbound coraz bliżej premiery, Błachowicz ambasadorem marki Predator



Tamer Adas | 26 lutego 2021, 12:15

Hot Wheels w FH4, Blightbound coraz bliżej premiery, Błachowicz ambasadorem marki Predator, nowy zwiastun Orbital Bullet. Więcej w Krótkie Info!

Microsoft i Playground Games ogłosiły, że dodatek Hot Wheels Legends Car Pack zagościł już w Forza Horizon 4 na Steam, zapewniając nam jeszcze więcej więcej zabawy za sprawą specjalnych samochodów.

Wśród dostępnych wozów znajdują się:

  • 1949 Ford F-5 Dually Custom Hot Rod
  • 1969 International-Harvester Loadstar CO-1600
  • 1972 Chevrolet LUV
  • 1957 Studebaker Golden Hawk ‘Dream Roadster’
  • 2 Jet Z – winner of the 2018 Hot Wheels Legends Tour
  • 1957 Nash Metropolitan Custom (THE NASH) – zwycięzca Hot Wheels Legends Tour 2019

 

Blightbound doczekało się ostatniej aktualizacji przed premierą pełnej wersji gry, niestety twórcy nie zdecydowali się ogłosić, kiedy dokładnie takowe wydanie się pojawi.

 

Jan Błachowicz, aktualny mistrz federacji UFC został oficjalnym partnerem growej marki Predator, poprzez którą Acer dostarcza najlepsze i najmocniejsze urządzenia. Kooperacja toczyć się będzie pod akcją noszącą hasło "Odnajdź w sobie siłę", w ten sposób firma i ambasador będą dopingować graczy do stawania się lepszymi i spełniania marzeń.

- Oprócz zaangażowania w karierę na profesjonalnym ringu, Jan Błachowicz jest również wielkim miłośnikiem gamingu. Determinacja i dyscyplina, które sprawdzają się podczas walk w oktagonie, są również gwarancją sukcesu podczas rozgrywki w świecie wirtualnym. Bardzo nas cieszy, że Jan Błachowicz został ambasadorem marki Predator. Współpraca ze sportowcem realizowana będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”, bo ciągłe poszukiwanie nowej energii do działania to wartość bliska nie tylko mistrzom sportu, lecz również marce Predator – powiedział Łukasz Łopuszyński, Country Manager w Acer Polska.

- Doświadczenia wyniesione z ringu staram się wykorzystywać również w chwilach, kiedy odpoczywam od sportu. Czas wolny od treningów poświęcam m.in. gamingowi, w którym siła woli i pokonywanie własnych słabości są równie ważne, jak podczas bezpośredniej walki z przeciwnikiem. Bardzo się cieszę, że będę mógł współpracować z marką Predator, której sprzęt zawsze ceniłem nie tylko za wyjątkową wydajność, lecz również za jakość wykonania, wytrzymałość i dbałość o najmniejsze detale” – dodał Jan Błachowicz.

 

Zapoznaj się także z: Podsumowanie State of Play - Nieźle jak na luty 2021 roku. - Podsumowanie mini show PlayStation

 

Assemble Entertainment oraz SmokeStab ogłosiły, że ich wspólny, nadchodzący tytuł Orbital Bullet stawiający na dynamiczną platformową zabawę z modelem rogue-lite w obwodach 2,5D. Tym razem firmy zaprezentowały nowy fragment rozgrywki oraz jedną z map.

 

Mały Głód pojawia się na Twitchu, gdzie za sprawą agencji VMLY&R i jej technologii opartej o sztuczną inteligencję. W ten sposób w trakcie zmagań w Fortnite, przy niskim poziomie zdrowia pojawia się znana postać, należąca do marki Danio.

 

Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest oficjalnie zagościło na konsolach Xbox One oraz PlayStation 4, gdzie gracze mogą się zapoznać z nową, polityczną propozycją w Świecie Mroku.

 

Przeczytaj również: Zapowiedzi programowe AMC marzec 2021. Kontynuacja serialu Preacher oraz sobotni cykl w klimacie horroru Atak Zombie

 

Fights in Tight Spaces oficjalnie zagościło we Wczesnym Dostępie, dzięki czemu gracze mogą przygotować się do wskoczenia do zabawy, związanej z efektownymi zmaganiami na bliskim dystansie.

 

CyberTown to zupełnie nowa propozycja studia GamePlanet, która ma zagwarantować graczom nietypową propozycję związaną z walką w świecie skolonizowanym przez ludzkość. Przyszłość pełna jest jednak wojen oraz konfliktów!

 

G2A.COM nawiązało współpracę z NTT System S.A., dzięki czemu klienci platformy z grami będą mogli liczyć na specjalne rabaty oraz zniżki. Oferta NTT będzie również dostępna w tym kanale dystrybucji.

– Łączy nas wspólny cel, aby zapewnić jak najlepszą ofertę dla graczy i na stałe związać marki NTT oraz HIRO ze światem gier – mówi Artur Beszter, zastępca dyrektora do spraw e-commerce w NTT. – Współpraca z G2A to dla nas wielka szansa na dotarcie do szerszego grona fanów gier wideo – dodaje.

– Bardzo cieszymy się, że produkty NTT trafiły do naszej oferty – komentuje nawiązanie współpracy Bartłomiej Woźniak, Category Manager w G2A.COM. – Gracze są bardzo wymagającymi klientami i potrzebują najwyższej klasy sprzętu. Marka HIRO z pewnością spełni ich oczekiwania – dodaje.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners