PlayStation Plus Rewards wzbogaciło się o kolejne oferty nowych partnerów, dzięki czemu możemy skorzystać dodatkowo z propozycji sklepów EMP i Foods by Ann!
Aktualny zestaw promocji w ramach PlayStation Plus Rewards:
EMP: 20% zniżki na wszystko przy zamówieniu za min. 250 PLN (od 1.07.20 do 30.09.20)
Foods by Ann: 20% zniżki na wszystkie produkty (od 1.07.20 do 30.09.20)
SQN Store: 30% zniżki na wszystko (do 30.09.20)
Boldking: 50% zniżki na The Kit (do 30.09.20)
Prosto: 20% zniżki na wybrane produkty (do 30.09.20)
Pyszne.pl: 10 PLN zniżki na wszystko przy zamówieniu za min. 30 PLN (od 1.07.20 do 30.09.20) oraz zniżka 5 PLN bez min. kwoty zamówienia (do 31.08.20)
Muscat: 50 PLN zniżki na wszystkie okulary (od 1.07.20 do 31.07.20)
KFC: 10% zniżki na wszystko przy zamówieniu za min. 25 PLN (do 30.09.20)
Kubota: 15% zniżki na wszystkie produkty (do 30.09.20)
Player.pl: Darmowy dostęp do pakietu START VOD+TV przez 14 dni (do 31.08.20)
Lenovo Polska doczekało się wielkich zmian w końcówce czerwca 2020 roku, gdy Pan Andrzej Sowiński ogłosił, że odchodzi z firmy pozostawiając wakat na stanowisku dyrektora generalnego. Chwilowo obowiązki przejął Ivan Bozev, dyrektor generalny regionu CSEE (Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej) w Lenovo.
D3: Devolver Digital Directdoczekało się ogłoszenia daty oraz godziny, dzięki której będziemy się mogli zapoznać z kolejnym wydarzeniem organizowanym przez Devolver Digital.
Do Not Feed The Monkeys doczekał się wielkiego zwiastuna z podziękowaniami za sukces wersji na Nintendo Switch, która nieźle sobie poradziła na mobilnej platformie.
CrossCodeoficjalnie zagości na wszystkich konsolach już 9 lipca 2020 roku, dzięki czemu posiadacze PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch.
The Arcade Crew ogłosiło, że nawiązało współpracę z Meridiem i Limited Run Games za sprawą której KUNAI doczeka się także wydania fizycznego!
The Wanderer: Frankenstein’s Creature oficjalnie zagościło na Nintendo Switch, gdzie gracze mogą się zapoznać z artystyczną i uroczą opowieścią La Belle Games oraz ARTE.
Paradox Interactive ogłosił, że dokonał nowego zakupu, przejmując francuskie studio Playrion Game Studio, które odpowiedzialne było za propozycje mobilne.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu