Podziękowania Mediatonic, Rustler z damkiem, Traffic Jams na VR, aktualizacja Disco Elysium to tylko częśc atrakcji w najnowszym Krótkie Info!
Polska gra Rustler doczekała się zapowiedzi Wczesnegoi Dostępu, który zagości na początku 2021 roku, otwierając przed graczami sporo niespodzianek w ramach "GTA w średniowieczu".
Studio Mediatonic oraz Devolver Digital ogłosiły, że Fall Guys doczeka się wielkiego świętowania oraz docenienia, po znakomitym okresie od lata, gdy gra zadebiutowała i okazała się absolutnym hitem.
Traffic Jams doczekało się wprowadzenia rozgrywki na gogle wirtualnej rzeczywistości, dzięki czemu staniemy do kierowania ruchem bezpośrednio na pierwszej linii frontu. Taka zabawa będzie dostępna w pierwszym kwartale 2021 roku.
- Pierwszą funkcją, którą dodaliśmy, była wściekła osa - mówi Yannis Bolman, dyrektor generalny Little Chicken Game Company w filmie. - Łatwo rozpoznać i zrozumieć kierowanie rękami na ruchliwym skrzyżowaniu, więc wydało nam się zabawne, dodanie wściekłej, przeszkadzającej osy aby zmylić kierowców czekających na sygnał. Od tego momentu dodawaliśmy coraz więcej zabawnych i absurdalnych pomysłów! -
Volcanoidsdoczekało się wprowadzenia wielkiej aktualizacji, zw ramach której rozgrywka wzbogaciła się o mocną dawkę steampunkowej zabawy, lepszej walki, szerszego zakresu broni oraz wielu niespodzianek po drodze!
Stellaris w ramach wersji konsolowej doczekał się wprowadzenia kolejnej dawki dodatkowej treści w postaci rozszerzenia MegaCorp, znanego z komputerów osobistych.
Polskie studio Gameparic zapowiedziało swój kolejny projekt w postaci NecroCity, propozycji stawiającej na rozgrywkę w modelu strategii ekonomicznej, stawiającej na kreowanie upiornych miast pełnych maszkar i... ludzi.
Bake'n' Switch doczekało się specjalnej, aż 66% zniżki na grę, dzięki której gracze mogą tanio wskoczyć do urokliwej zabawy z jej wieloma zaskoczeniami.
Disco Elysium doczekało się wprowadzenia nowej aktualizacji, wprowadzającej do rozgrywki nowości i zmiany, na czele z językami francuskim, niemieckim oraz tradycyjnie chińskim.
The Fabricantzajęło się sprzedażą ubrań stylizowanych marką Atari, z którym powstała cała seria wyjątkowych ubrań oraz przedmiotów do pozyskania.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu