StarCraft II świętuje 10 urodziny, Cubers Arena zaliczyło premierę, BlazeSky trafi wkrótce do Wczesnego Dostępu, Skater XL po debiucie. Więcej w Krótkie Info!
Blizzard świętuje 10. urodziny StarCrafta II, dzięki czemu gracze mogą poprzez aktualizację 5.0 delektować się wielką dawką zawartości oraz nowości. Salon Gier wzbogacił się o Kampanie niestandardowe, osiągnięcia wprowadzone w kampaniach i tajnych operacjach Novy, kolejnego komentatora oraz prestiżowe poziomy dla dowódców w ramach trybu współpracy.
Cubers Arena oficjalnie zaliczyło premierę, dzięki czemu gracze mogą się zapoznać z atrakcyjnie prezentującym sie tytułem hack and slash opracowanym przez Tomasza Dziobka z Tomi Games, wydanej przez znaną ekipę Teyon.
Paradox Vector to nie typowa propozycja stworzona przez pojedynczego twórcę, który zdecydował się opracować nietypową produkcję bawiącą się światem przedstawionym, perspektywę oraz okazję do walki z licznymi przeciwnikami.
Guardian Tales od Kakao Games zagościło na świecie na Appstore oraz na Google Play, gdzie gracze mogą się zapoznać z nowy tytułem przygodowym akcji.
BlazeSkyod Double Robot oficjalnie doczekało się daty wejścia do Wczesnego Dostępu, który ma nastąpić już 17 sierpnia 2020 roku, otwierając przed graczami nieco zawartości z kosmicznej rywalizacji.
Skater XLoficjalnie trafił do sklepów w wersji pudełkowej przygotowanej przez Koch Media Poland, dzięki czemu gracze mogą się zapoznać z kolejną propozycją oddającą magię jazdy na desce.
Kingdom Under Fire oficjalnie doczekało się udostępnienia w sprzedaży pakietu Kingdom Under Fire Classic Bundle, dzięki któremu gracze mogą się zapoznać z dostępnych ponownie Kingdom Under Fire: The Crusaders i Kingdom Under Fire: Heroes. Ponadto za darmo można zgarnąć ścieżkę dźwiękową z Kingdom Under Fire: Heroes.
realme pochwaliło się niezłym wejściem na polski rynek, gdzie firmie udało się sprzedać w jeden dzień dwa modele - realme 5i i realme 6, następne propozycje radzą sobie nieźle.
VYRALto nowa marka marketingu związanego z elektroniczną rozrywką, wykorzystując doświadczenie nabrane podczas tak prestiżowych oraz udanych wydarzeń jak EURO 2012 w Piłce Nożnej, Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej 2016, Gymkhana GRiD czy Games Clash Masters. Agencja zajmie się kompleksowym zasobem usług oraz kampaniami marketingowymi w nowoczesnych kanałach przekazu.
- Odpowiadając zapotrzebowaniu na dedykowane projekty gamingowe, szyte na miarę dla każdego klienta, stworzyliśmy VYRAL. Dzięki połączeniu doświadczenia z różnych branż, przygotowujemy projekty 360 w oparciu o najpopularniejsze wśród młodego pokolenia media i środki komunikacji. Gaming to nowy sposób na promocję marek. - Daniel Piątek, Prezes VYRAL.
- Rozrywka elektroniczna to morze możliwości - cały czas powstają nowe technologie oraz rozwiązania w dziedzinie zarówno samego gamingu, jak i transmisji internetowych. To bardzo obiecujący rynek, który nieprzerwanie się rozwija - coraz więcej firm i inwestorów dostrzega potencjał inwestycyjny drzemiący w tej branży. - Marcin Herra, Wiceprezes VYRAL.
- Większość światowych marek nie tylko związanych z przemysłem elektronicznym dostrzegło już potencjał sponsoringowy wydarzeń esportowych. Panująca pandemia i długie okresy kwarantanny sprawiły, że również mniejsze firmy funkcjonujące na rynkach regionalnych i krajowych zaczynają korzystać z tego kanału dotarcia z przekazem promocyjnym do swoich klientów. Bez wątpienia w nieodległej przyszłości ta rozrywka dogoni tradycyjny sport w zakresie zasięgów i lokowanych budżetów promocyjnych - Jacek Oryl, Współzałożyciel VYRAL.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu