Tamer Adas | 22 maja 2023, 09:15
Kia oficjalnie wchodzi w świat e-sportu, rozpoczynając swoją obecność od wsparcia zawodów League of Legends EMEA Championship i polskiej Ultraligi oraz Ultraliga Super Puchar.
Znana samochodowa marka zdecydowała się poprzez swój europejski oddział zaopiekować się w formie sponsoringu zmagania w ramach League of Legends EMEA Championship, co także sprawiło, że polska jednostka została partnerem rodzimych zawodów z serii Kia z League of Legends EMEA Championship i Ultraliga oraz Ultraliga Super Puchar.
Zapoznaj się także z: TOP 10 gier o Zombie! W jakich grach mierzyliśmy się z nieumarłymi monstrami? Gdzie mierzymy się z nieumarlakami?
W ramach kampanii zatytułowanej Stay True to Your Lane Kia zdecydowała się nie tylko zostać partnerem wspomnianych zawodów, ale także otwarła własnego Discorda z kanałami oraz pojawi się przy materiałach reklamowych pojawiających się przy okazji zawodów, tym przy polskiej Ultralidze transmitowanej poprzez Polsat Games.
Nie zabraknie loga marki samochodowej przy okazji dodatkowych materiałów wideo oraz w ramach konkursów i dodatkowych aktywności, operujących wokół rodzimych zmagań e-sportowych w League of Legends.
Przeczytaj też:
Popularność e-sportu rośnie z każdym rokiem i cieszymy się, że możemy być częścią tej wszechstronnej i różnorodnej społeczności. Gra League of Legends to fascynujący mikrokosmos świata, w którym żyjemy. Wierzę, że ten projekt zaskoczy i zainspiruje nie tylko graczy, ale również miłośników motoryzacji. Nie możemy się doczekać aktywnej współpracy z fanami e-sportu – powiedział Leszek Sukiennik, dyrektor zarządzający Kia Polska.
Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się na kolejną współpracę z Kia Polska. Przy tym projekcie, chcemy zaskoczyć fanów e-sportu dzięki oryginalnym pomysłom przygotowanym przez dedykowany zespół pasjonatów w naszej agencji – mówi Maciej Boroń, Managing Director w Next Level Agency.
Cieszymy się, że Kia Polska obdarzyła nas zaufaniem w obszarze komunikacji z polskimi fanami League of Legends. Jesteśmy przekonani, że obecność marki Kia w charakterze oficjalnego partnera Ultraligi pomoże w dalszym rozwoju ligi, która w tym roku doczekała się dziesiątej, jubileuszowej odsłony. - powiedział Michał Brzemiński, Dyrektor Zarządzający FRENZY. Zakres działań i aktywacji, które wspólnie zrealizujemy jest imponujący i na pewno zostanie zauważony i doceniony nie tylko przez społeczność graczy. – dodał Adam Mikołajczyk, manager odpowiedzialny z projekt Ultraliga.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu