Dziennikarze z całego świata zachwycają się najnowszym dziełem CD Projekt RED. Mieli oni możliwość zagrania w grę, a oto kilka zebranych informacji:
Redaktorzy otrzymali możliwość gry od 3-4 godzin i zapoznali się z kilkoma urywkami pozycji.
Gra w zależności od wersji prezentuje się różnie – najlepiej oczywiście wygląda na komputerach osobistych. Wersja na konsolach PlayStation 4 i Xbox One prezentuje się naprawdę dobrze, ale widać różnicę pomiędzy konsolami a wersją na PC-ty. Autorzy wciąż pracują nad uzyskaniem jak najlepszej jakości na sprzętach Microsoftu oraz Sony. Jednak redaktor VG247 uważa, że wersja na konsole to „aktualnie najpiękniejsza gra generacji” i jeśli nie jesteśmy „graphics whore” to nie musimy się martwić o jakość pozycji.
Tytuł posiada fenomenalną mimikę twarzy i dobrze przygotowane dialogi. Z łatwością możemy uwierzyć w prezentowaną opowieść.
W trakcie testów dziennikarze zobaczyli wiele „zapierających dech w piersiach widoków”.
Podczas dialogów nie ma „drzewka wyboru”, więc nie wiemy, która decyzja jest „dobra”, a która „zła”.
Pozycja posiada bardzo intuicyjny systemsterowania– na konsolach oraz PC-tach. Z łatwością można siekać przeciwników i korzystać z magii.
Świat Wiedźmina dosłownie żyje – NPC w miastach reagują na nasze przybycie, rozmawiają, wykonują czynności, często komentują wydarzenia. Jeden z twórców wspomina dziennikarzowi VG247, że próbowali ożywić każdą postać z osobna, tak aby wszyscy ludzie mogli nam opowiedzieć „swoje małe historie”.
W grze można wykonywać zadania z tablic ogłoszeń – znajdziemy tam najróżniejsze misje. Redaktorzy zachwalają odmienność i ciekawość questów.
System jazdy konnej przypomina ten z Red Dead Redemption.
System walki został rozbudowany względem poprzedniej odsłony – ruchy bohatera są płynniejsze.
Dobrze wyważony poziom trudności – walki są trudne i trzeba do każdego rywala podchodzić z rozwagą.
Świat jest ogromny – pozycja pozwala na wielką swobodę, możemy podchodzić do zadań na kilka sposobów, jest mnóstwo misji dodatkowych.
Zadania poboczne są ciekawe i zachęcają do rozgrywki. Dzięki nim poznajemy świat i wydarzenia.
W grze znajduje się system szybkiej podróży. Możemy z niego korzystać w specjalnych miejscach – pod znakiem z drewna.
Redaktorzy zachwycają się ciekawymi zadaniami, które są podzielone na fragmenty.W jednym (zabicie Gryfa) musimy między innymi na początku znaleźć zioło, które zwabi bestię, porozmawiać z myśliwym i dopiero później możemy wyruszyć na łowy.
Geralt może pływać.
Dlaczego przesunięto premierę? Dziennikarze zapoznali się z fragmentami gry, w którym pojawiło się trochę bugów oraz od czasu do czasu spadała ilość klatek na sekundę. Autorzy chcą teraz wyeliminować te problemy.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
w koncu będzie potrafił pływać :)