Śródziemie: Cień Wojny po raz kolejny pokazuje nam jak rozwinął się system Nemesis i jak ważną rolę będzie on odgrywał w nadchodzącej wojnie.
Cień Wojny zdaje się jeszcze mocniej rozwijać system Nemesis w kierunku, który teoretycznie stara się cały czas eksplorować Telltale Games. Nasi rywale o wiele bardziej będą wspominać nasze dokonania wobec nich w przeszłości.
Jak widać sieci powiązań mogą być bardzo długie i związane będę nie tylko z fortecami, ale także z całym procesem budowania potężnej armii. Pytanie brzmi jak to wszystko będzie się miało do działania całej gry, która będzie musiała sobie płynnie radzić z wczytywaniem i zarządzaniem mnóstwem danych.
Charakter każdego z przeciwników zdaje się najmocniej napędzać rozgrywkę, ale póki co są to główne materiały, które zawsze prezentują się lepiej niż nam się zdawało.
Śródziemie: Cień Wojny zadebiutuje 10 października 2017 roku w polskiej wersji językowej na Xbox One, Xbox One X, PC z Windows 10, PlayStation®4 oraz PlayStation®4 Pro.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Oby system Nemesis był całkowicie wolny od mikro płatności bo inaczej obrzydzą doznania z nim związane.