Koch Media oficjalnie otworzyło swój zupełnie nowy dział w Polsce, którego zadaniem będzie rozwijanie swojej ekspansji na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
Koch Media rozpoczęło działają mające na celu zwiększenie swojej ekspansji, którą zapoczątkowało niedawne przejęcie pewnej firmy produkcyjno-wydawniczej w Sydney w Australii. Nadszedł czas na kolejny krok, który następuje właśnie w Polsce.
Firma zdecydowała się na taką decyzję ze względu na dynamiczny rozwój Polski, jej możliwości oraz potencjału zwiększenia możliwości współpracy także z lokalnymi rynkami w pomniejszych państwach regionu.
Na czele polskiego działu Koch Media stanie Maciej Turski, osoba mająca wielkie doświadczenie oraz pracująca w Koch Media w Monachium (HQ), jak również w centrum finansowo-logistycznym w Höfen w Austrii.
- Częścią sukcesu Koch Media i Deep Silver jest to, że stale jesteśmy blisko graczy oraz deweloperów gier. Dzięki otwarciu nowego oddziału wydawnictwa w Warszawie będziemy jeszcze bliżej tętniącego życiem polskiego środowiska deweloperskiego, a także chcemy móc bezpośrednio oferować nasze rosnące portfolio gier wszystkim polskim graczom w formie fizycznej oraz cyfrowo. W tym celu zatrudniamy doświadczonych ekspertów ds. produktów, marketingu i sprzedaży. Liczymy także na owocne biznesowe relacje z polskimi sprzedawcami detalicznymi i handlowcami, a także na dobrą współpracę z mediami gamingowymi oraz influencerami. Chcemy aby Koch Media było pierwszym wyborem w zakresie lokalnych usług wydawniczych i dystrybucji detalicznej w regionie. Działania te będą wspierane przez nasz lokalny zespół ds. marketingu i PR-u, menedżerów ds. klientów oraz lokalnych przedstawicieli. - Powiedział Klemens Kundratitz, CEO w Koch Media.
- Jestem bardzo dumny i podekscytowany, że mogę pełnić tę rolę w Koch Media. Polska oferuje wiele możliwości. Koch Media, dzięki swojej pozycji, będzie mogło wykorzystać ten potencjał. Oczywiście nadal staramy się w pełni skompletować zespół, ale już 1 października będziemy działać na pełnych obrotach. Wtedy też planujemy wydać pierwsze lokalne wersje naszych produkcji. - Stwierdził Maciej Turski, General Manager w Koch Media Poland.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu