Francuski gigant branży gier w ostatnim czasie przechodzi spore wewnętrzne zmiany, tymczasem firma zapowiedziała kolejne działania rebrandingowe.
Tym razem Ubi zdecydowało się przemienić swój abonament Uplay+, przemieniając go na Ubisoft+ stawiając po raz kolejny na zachowanie większej spójności komunikacyjnej.
Przy okazji tego działania dowiedzieliśmy się także, że od 10 listopada 2020 roku, usługa będzie także dostępna na platformie Amazon Luna.
Kolejny konkurent dla Xbox Game Passa znów się nieco przekształca, przy czym nie ma on szans rywalizować z propozycją Microsoftu, posiadającego w ramach Xbox Game Pass Ultimate i w nim EA Play.
Swoją drogą Ubisoft dokładnie tak jak Electronic Arts zdecydował się dokonać w tym roku zmiany, która ma poprawić zapewne rozpoznawalność i popularność obu abonamentów.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
O tym już jakiś czas temu było i nie wydaje mi sie by to byla jakas rewolucja tylko kosmetyczny marketing ze tak powiem.