Konferencja "Wielka gra" to niezwykle ciekawe wydarzenie poruszające temat gier na wielu poziomach i w wielu segmentach. Co będzie się jutro działo?
W przyszyłym roku na rynku ukażą się nasze dwa największe hity growe - Cyberpunk 2077 i Dying Light 2, ale tuż za nimi pojawiają się kolejne firmy oraz tytuły dążące do zdobycia rynku.
Wydarzenie organizowane przez Googile i Fantasyexpo ma dostarczyć nam szerokie spojrzenie na branżę gier w każdym segmencie, jednocześnie dotykając takich tematów jak współpraca z publiczną administracją.
Prelekcje zostały podzielone na trzy tematyczne bloki poruszające odmienne aspekty:
Blok: Narzędzia wspierające rozwój gamingu w Polsce przez administrację publiczną
Blok: Perspektywa wydawców i producentów gier wideo w kontekście eksportu gier
Blok: Inwestycje w sektor gier wideo
Organizatorzy publikowali także oficjalny, pełen program konferencji, podczas której posłuchać będzie można wielu wystąpień zaproszonych gości, nie zabraknie także interesujących debat.
Szczegółowy plan konferencji "Wielka gra":
10.00 - 10.10 Prowadzący Maciej Iwański – powitanie
BLOK 1: NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE ROZWÓJ GAMINGU W POLSCE PRZEZ ADMINISTRACJĘ PUBLICZNĄ
10.10 - 10.30 - Keynote speaker, Grzegorz Zajączkowski (Ministerstwo Cyfryzacji)
10.30 - 10.50 - Krzysztof Stypułkowski (Fantasyexpo – CEO): Polacy - międzynarodowi dostawcy show e-sportowego
10.50 - 11.10 - Michał Gembicki (Klabater S.A. – CEO): Crossroads Inn - Od prototypu do premiery.
11.10 - 11.30 - Anna Socik (BGK – Menedżer ds. Sektora TMT): Finansowanie przedsięwzięć innowacyjnych
11.30 - 11.50 - Wojciech Trusz (PAIH – Kierownik ds. Branż Strategicznych Centrum Ekspertów Branżowych): Narzędzia wsparcia rozwoju i ekspansji polskich firm
12.00 - 12.45 - Debata „Państwo a polska branża gier" (prowadzi Maciej Iwański): Wojciech Trusz (PAIH), Anna Socik (BGK), Michał Gembicki (Klabater S.A.), Krzysztof Stypułkowski (Fantasyexpo)
BLOK 2: PERSPEKTYWA WYDAWCÓW I PRODUCENTÓW GIER WIDEO W KONTEKŚCIE EKSPORTU GIER
12.50-13.10 - Paweł Miechowski (11 bit studios – Partnerships Manager): Zarys eksportu gier komputerowych tworzonych w modelu premium - platformy sprzedażowe, kierunki eksportu, platformy sprzętowe
13.10-13.30 - Emil Leszczyński (Sim Fabric – CTO): Gry komputerowe - Polski Skarb Narodowy
13.30-13.50 - Piotr Babieno (Bloober Team – CEO)
14:40 – 15:25 - Debata „Polskie firmy podbijają świat. Jak do tego doszło?" (prowadzi Marcin Kosman): Mateusz Wcześniak (Movie Games), Jakub Pieczykolan (QubicGames), Piotr Babieno (Bloober Team), dr Piotr Wasilewski (Traple)
BLOK 3: INWESTYCJE W BRANŻĘ GAMINGOWĄ
15.25-15.45 - Remigiusz Kopoczek (ARP Games): Program akceleracyjny ARP Games
15.45-16.05 - Artur Pszczółkowski (CMO & Co-founder GamerHash): Blockchain gaming: setki milionów dolarów w pierwszej fali inwestycji
16.05-16.25 - Mateusz Witczak (PolskiGamedev.pl): Inwestycje w branżę gamingową z perspektywy dziennikarza
16.30 - 17.15 - Debata „Skąd się biorą pieniądze w branży gier?" (prowadzi Maciej Iwański): Krzysztof Kostowski (PlayWay S.A.), Aleksy Uchański, dr Szymon Okoń (SSW Solutions), Maciej Żukowski (Doradca podatkowy), Emil Leszczyński (SimFabric)
Na miejscu opjawią się znane branżowe postacie, dzięki którym możemy liczyć na dogłębne poruszenie poszczególnych tematów. Zadbają o to między innymi:
Anna Socik (BGK),
Krzysztof Kostowski (Playway),
Aleksy Uchański (Playway),
Paweł Miechowski (11 bit studios),
Mateusz Wcześniak (Movie Games),
Michał Gembicki (Klabater),
Wojciech Trusz (PAIH),
Mateusz Witczak (PolskiGamedev.pl).
Całość wydarzenia poprowadzi Maciej Iwański.
Konferencja "Wielka gra" odbędzie się 17 grudnia 2019 roku o godz. 10:00 w Google for Startups Campus przy pl. Konesera 10 w Warszawie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu