Koniec Projektu Morfeusz, nastał czas Playstation VR

lubiegrac news Koniec Projektu Morfeusz, nastał czas Playstation VR



Tamer Adas | 21 września 2015, 11:15

PlayStation_VR_PS_VR
 
Od momentu pierwszej prezentacji systemu w marcu 2014 roku, PS VR nieustannie wzbudza ogromny entuzjazm deweloperów i konsumentów. Ten wyjątkowy system rzeczywistości wirtualnej łączy moc PS4 i PlayStation®Camera, by dać graczom niespotykaną dotąd satysfakcję i szerokie spektrum zawartości.
 
Nazwa ‘PlayStation VR’ wyraża coś więcej niż to, że PlayStation® dostarczy graczom zupełnie nowych doznań i pozwoli im poczuć się tak, jakby faktycznie znaleźli się wewnątrz wirtualnego świata gry. Odzwierciedla także nasze nadzieje, że użytkownikom doświadczającym niezwykłych wrażeń zapewnianych przez system jednocześnie towarzyszyć będzie komfort wynikający z obcowania z produktem lubianej przez siebie marki” – powiedział Masayasu Ito, wiceprezes wykonawczy, prezes działu produktów PS  i wiceprezes działu projektowania oprogramowania. „Zamierzamy w dalszym ciągu udoskonalać rozmaite aspekty sprzętowe projektu, jednocześnie ściśle współpracując z zewnętrznymi deweloperami, wydawcami i SCE Worldwide Studios. Umożliwi to dostarczenie użytkownikom zawartości pozwalającej w pełni zakosztować niesamowitych wrażeń, jakie może zaoferować jedynie rzeczywistość wirtualna”.
PlayStation_VR
 
Gdy tylko gracz założy gogle VR, jego oczom ukaże się imponujący, wirtualny świat, który będzie niezwykle realistycznie, intuicyjnie i w czasie rzeczywistym przesuwał się i obracał wraz z ruchem jego głowy. Dzięki wykorzystaniu unikalnej technologii dźwięku 3D stworzonej przez SCE, w zależności od pozycji głowy, w czasie rzeczywistym zmieniać będą się także bodźce dźwiękowe docierające do uszu gracza z otaczającej go ze wszystkich stron wirtualnej przestrzeni. Co więcej, korzystając z kontrolera ruchowego PlayStation®Move (PS Move) lub kontrolera bezprzewodowego (DUALSHOCK®4), gracze będą mogli zwiedzać wirtualne środowiska i wchodzić w interakcję z wirtualnymi postaciami zupełnie tak, jakby naprawdę znajdowali się wewnątrz świata gry.
 
Zarówno zewnętrzni deweloperzy, jak i wydawcy, a także SCE Worldwide Studios już teraz wykorzystują unikalne cechy PS VR, by stworzyć szeroki wybór gier i oprogramowania. Część z tych produkcji zostanie zaprezentowana podczas konferencji i innych wydarzeń odbywających się na całym świecie. Pierwszą z takich imprez są targi Tokyo Game Show 2015, odbywające się w dniach 17-20 września w Makuhari Messe w prefekturze Chiba. 
 
SCE będzie dalej rozwijać PS VR, by dostarczyć użytkownikom PS4 niesamowitych wrażeń oferowanych przez rzeczywistość wirtualną i przyczynić się do powstania rynku VR. 
 
Specyfikacja techniczna PlayStation®VR
  • Elementy - Procesor, gogle VR
  • Technologia wyświetlania - OLED
  • Przekątna wyświetlacza - 5,7 cala
  • Rozdzielczość wyświetlacza - 1920×RGB×1080 (960×RGB×1080 dla każdego oka)
  • Częstotliwość odświeżania - 120Hz, 90Hz
  • Pole widzenia - 100 stopni (w przybliżeniu) 
  • Czujniki - Akcelerometr, żyroskop
  • Złącza - HDMI + USB
  • Funkcje - Dźwięk 3D, Ekran Towarzyski

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [1]:
avatar FienD
dodano: 2015-09-21 15:11:31

Nie moge sie doczekac czasów,gdy takie gogle beda praktycznie wszedzie :)

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners