Polskie studio Kool2Play złożyło dokument informacyjny do GPW, zbliżając się do debiutu na NewConnect oraz Wczesnego Dostępu najnowszej gry - Uragun.
Warszawski producent gier wideo chciałby zadebiutować na NewConnect w drugiej połowie 2020 roku, w związku z czym złożono dokument informacyjny do GPW, dzięki czemu proces ten zbliża się ku końcowi.
Grupa kapitałowa Kool2Play to nie tylko studio tworzące gry, ale także i znana oraz ceniona agencja marketingu gier. To właśnie ta firma po Games Oparators S.A., które zadebiutowało zdalnie na GPW.
Spółka dopełniła formalności związanych z wykonaniem kolejnego kroku, aby pojawić się na parkietach NewConnect, co staje się coraz bliższe i realniejsze.
Ponadto Kool2Play w dalszym ciągu prowadzi działania mające na celu uzyskanie grantu NCBIR w wysokości 1,9 mln zł, który spożytkowany mógłby być na pozyskanie narzędzi zapewniający automatyzację marketingu gier w oparciu o doświadczenie wieloletnie zespołu Kool Things.
W najbliższych tygodnia ogłoszony zostanie termin nowego Walnego Zgromadzenia, celem którego będzie sprawozdanie za 2019 rok oraz ogłoszenie planów dla całej Grupy Kapitałowej.
- Dokonaliśmy ważnego, formalnego kroku zbliżającego nas do debiutu. Ze względu na obecną sytuację ciężko stwierdzić, kiedy dostaniemy „zielone światło”, jednakże jesteśmy dobrej myśli. Chcielibyśmy znaleźć w gronie notowanych spółek w trzecim kwartale bieżącego roku – komentuje Marcin Marzęcki, prezes Kool2Play.
- Rozwój tej marki planujemy już teraz na kilka lat do przodu. Z tego powodu wystąpiliśmy o dotację GameInn w wysokości 1,95 mln na rozwój silnika odpowiedzialnego za maszynowe uczenie się taktyk przeciwników w grze. To będzie zupełnie nowe doznanie – przeciwnicy i ich zachowanie będą zmieniali taktykę i strategię, ucząc się jej w locie w oparciu o decyzje taktyczne gracza. Będą za to odpowiedzialne algorytmy machine learning. Efekty tych prac planujemy wprowadzić jako oddzielny tryb rozgrywki – mówi Marzęcki.
- Do końca maja poznamy decyzję w sprawie naszego wniosku. Projekt narzędzia służącego do automatyzacji marketingu gier jest dla nas przełomowy, dlatego nie spoczniemy, dopóki nie zapewnimy mu finansowania ze strony NCBR. Liczymy jednak, że uda się nam za pierwszym razem i będziemy mogli rozpocząć produkcję już 1. lipca. – kończy prezes.
Uragun będzie dostępny we Wczesnym Dostępie od drugiego lub trzeciego kwartału 2020 roku w cenie niecałych 15 dolarów.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu