redakcja | 25 sierpnia 2025, 19:00
KRAFTON zorganizował Media Day podczas Gamescom 2025 (20 sierpnia), podczas którego zaprezentowano demo PUBG: BLINDSPOT oraz premierę pierwszego, darmowego dodatku do inZOI pod tytułem Island Getaway. Demo PUBG: BLINDSPOT jest dostępne na Steam do 2 września, a DLC do inZOI trafiło na Steam i Mac.
Na wydarzeniu obecnych było ponad 200 dziennikarzy. KRAFTON przedstawił też plany rozwoju obu tytułów oraz zaprosił odwiedzających do stoiska firmy na Koelnmesse (Hall 7) w dniach 20–24 sierpnia.
Przeczytaj także:
PUBG: BLINDSPOT zadebiutował na europejskiej scenie pokazując wariant znanej mechaniki strzelanin z perspektywy top-down. Twórcy podkreślali, że gra ma akcentować taktyczne elementy rozgrywki poprzez nowe systemy, takie jak kontrola pola widzenia (FoV), udostępnianie widoku w czasie rzeczywistym z członkami drużyny oraz intuicyjne prowadzenie kamery.
„PUBG: BLINDSPOT wnosi strategiczną głębię rozgrywki do doświadczenia top-down. Naszym celem jest dostarczenie emocji taktycznego starcia graczom na całym świecie” — powiedział Seungmyeong Yang, Production Director PUBG: BLINDSPOT.
Nowy build demonstracyjny został udostępniony na Steam; można go pobrać i wypróbować bezpłatnie do 2 września. Wersja demo ma służyć zbieraniu informacji zwrotnej od graczy przed kolejnymi iteracjami projektu.
inZOI otrzymało pierwsze darmowe DLC zatytułowane Island Getaway, które wprowadza nowy region Cahaya — kurort inspirowany architekturą i kulturą Azji Południowo-Wschodniej. Cahaya oferuje pola uprawne, targi, ośrodki wypoczynkowe i świątynie, umożliwiając łączenie produkcji, aktywności ekonomicznych i wypoczynku w cyklu rozgrywki.
„Z Cahaya chcieliśmy dać graczom przestrzeń do uprawy, relaksu i odkrywania — prawdziwy odpoczynek. Ciągłe aktualizacje to dopiero początek naszego zaangażowania w społeczność” — stwierdził Hyungjun „Kjun” Kim, CEO inZOI Studio i reżyser inZOI.
Twórcy przypomnieli, że inZOI znajduje się w Early Access od marca i od tego czasu regularnie trafiają do niego aktualizacje wynikające z sugestii społeczności. DLC Island Getaway ma poszerzyć dostępność gry (Steam i Mac) oraz urozmaicić doświadczenie żywotnych postaci „Zoi”.
KRAFTON na Gamescomie udostępnił też strefy z pokazami hands-on, gdzie uczestnicy mogli wypróbować inZOI, PUBG: BLINDSPOT oraz PUBG: BATTLEGROUNDS. Firma przedstawiła tam także kierunki dalszego rozwoju i integracji między projektami.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu