Kilka ważnych premier za nami, kilka przed nami, a w między czasie pojawiają się także pomniejsze gry. Co mogło nam umknąć? Oto Krótkie Info #66!
Dzisiejsze "premierowe" zestawienie rozpoczniejmy od At Sundown: Shots In The Dark, które w końcu oficjalnie zagościło na PC (na Steam), PS4, XB1 oraz NSH, dzięki czemu można już pobawić się w skradanie oraz dynamiczne pojedynki z innymi graczami. Lokalnie jak i online będziemy mogli sprawdzić się i znajomych na kilku polach i na wielu mapach.
- At Sundown: Shots In The Dark z pewnością przetestuje nawet najbliższe przyjaźnie, aspekt zabawy czterech graczy i napięta dynamika używania ciemności na swoją korzyść naprawdę rozwinie zabawny czynnik, jest to świadectwo wspaniałej formuły projektowania gier od Mild Beast Games doskonale pasuje do konsoli. To zdecydowanie jeden z tych rzadkich tytułów, w których zjawisko "jeszcze jednej tury/gry", często występuje. - powiedział Steve Escalante, dyrektor generalny Versus Evil.
FutureGrind w zeszłym tygodniu oficjalnie ukazało się na komputerach osobistych, PlayStation 4 oraz Nintendo Switch, dzięki czemu gracze mogą się zapoznać z ciekawą wizją futurystycznego sportu wspartego kolorowymi pojazdami. Niezależna ekipa Milkbag po dłuższym okresie w końcu ukończyła prace i może się nacieszyć efektami i sprzedażą.
Założyciel firmy Milkbag, Owen Goss, założenia - FutureGrind ma tryb "ślepy na kolory", który pozwala nadpisać domyślne kolory gry i wybrać odpowiednie kolory. Zdaliśmy sobie sprawę, że uniwersalne podejście nie zadziała, dlatego poddajemy kontrolę w Twoje ręce, aby jak najwięcej osób mogło cieszyć się grą. -
Do Wczesnego Dostępu na Steam trafiło Miasma Caves, czyli pacyfistyczny tytuł o eksploracji podziemi, zbieraniu surowców oraz rozwiązywaniu problemów, które możemy napotkać w trakcie przygód. W cenie 20 dolarów można wskoczyć w nietypową przygodę pomiędzy fantasy, a kosmicznymi przygodami.
- Odkrywanie i odkrywanie to najbardziej ekscytujące aspekty gry dla naszego zespołu; Jaskinie Miasma mają na celu przeniesienie tego błogiego uczucia przypadkowych przygód na pełne doświadczenie - mówi Adam Michaan, założyciel Windy Games. - Rozwijając wiedzę zamiast siły i radząc sobie z zagrożeniami środowiskowymi zamiast potworami, opracowujemy nowe podejście do popularnego gatunku roguelike. -
Jon Shafer's At the Gates oficjalnie ukazało się na rynku, dzięki czemu fani cyklu Cywilizacja mogą się zapoznać z indie odpowiednikiem. Średnia ocen za opencritic nie przekroczyła 70, ale może akurat Wam przypadnie ten tytuł do gustu.
- Zawsze byłem zmuszony wprowadzać innowacje w moich grach, a At the Gates nie jest wyjątkiem - powiedział Shafer. - Gatunek ten stał się nieco przestarzały, ale wciąż ma ogromny potencjał i właśnie to zamierzam wykorzystać mieszanie elementów roguelike z klasyczną formułą strategii 4X. -
Sleep Tight również ukazało się kilka dni temu, dzięki czemu gracze mogą wcielić się w małe dzieci w pojedynku z hordami strasznych potworów pojawiających się w ich pokojach. Premiera na Nintendo Swtich umożliwi graczom zapoznanie się z tym uroczym tytułem także w formie mobilnej.
- Odtworzenie czegoś tak wyjątkowego jak nasze dziecięce wspomnienia i udostępnienie ich w formie gry było niesamowitym doświadczeniem - powiedział Maxx Burman, dyrektor kreatywny We Are Fuzzy. - Sleep Tight to doświadczenie, które rezonuje z graczami w każdym wieku i cieszymy się, że możemy je dziś zaprezentować nowym odbiorcom dzięki europejskim i australijskim wydaniom Nintendo Switch. -
Na konsolce Wielkiego N, od minionego czwartku znajdziemy także Achtung! Cthulhu Tactics, które pozwoli graczom zapoznać się z połączeniem niemieckich żołnierzy z czasów drugiej wojny światowej wraz z potworami Cthulhu. Dotychczas bawić się mogliśmy przed konsolą lub komputerem, tymczasem od tej pory całość możemy zabrać wszędzie gdzie chcemy.
- Zapraszając graczy na PlayStation 4, Xbox One i komputery osobiste do przeżycia bezbożnej kombinacji nazistów i potworów z Lovecraftian, cieszymy się, że możemy wreszcie podzielić się Achtungiem! Cthulhu Tactics z graczami na przełączniku Nintendo - powiedział Mike Daw, producent w firmie Auroch Digital. - Wersja na Switcha zawiera mnóstwo okultystycznych potworów, fascynujących postaci i turowych starć taktycznych, a także opcję gry zarówno w domu jak i w ruchu. Teraz gracze mogą zabrać ze sobą Weird World War, gdziekolwiek się znajdują. -
Przypominamy Wam także o zestawieniu premier na luty 2019, kiedy to znajdziemy sporo interesujących, które mogą się niebawem okazać wielkimi hitami.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu