Vivid Games zaprezentowało swoje wyniki za kwiecień 2020 roku, czyli za miesiąc który okazał się historycznie dobry bijąc rekordy spółki.
Wydawca i producent z Bydgoszczy zaliczył znakomite rezultaty w kwietniu 2020 roku, osiągając w ten sposób rekordowo wysoką sprzedaż, uzyskując netto zysk w postaci aż 1,4 miliona złotych.
Przychody w obu działalności przekroczyły 8 milionów złotych, co stanowi wynik... o 240% lepszy niż w ubiegłym roku! Od stycznia do kwietnia 2020 roku uzyskano rezultat 1,4 miliona, który prezentuje się znakomicie względem analogicznego 0,4 miliona złotych.
Wielka w tym zasługa marki Real Boxing, która od 2012 roku trafiła do 78,5 miliona graczy, zapewniając w ten sposób ponad 71 milionów przychodów! W ten sposób prognoza za 2020 staje się coraz bliższa realnym rezultatom.
Planowane 19 milionów przychodów oraz 3 miliony zysku netto stają się coraz bliższe, a przecież wielkie premiery na Nintendo Switch są jeszcze przed nami. Widoczny w miniaturce Godfire Rise of Prometheum może podążyć lub przebić bardzo dobry start na tej konsoli gry Knights Fight 2.
– Największy wpływ na rosnące przychody ma Real Boxing 2, który w kwietniu zarobił dziesięciokrotnie więcej niż w styczniu. Zwiększamy wydatki marketingowe, w kwietniu zainwestowaliśmy 1.4 mln zł. Do zespołu produktowego skierowaliśmy znaczną część wewnętrznych zasobów. Zamierzamy dobrze wykorzystać potencjał, który wytworzyliśmy w ostatnich miesiącach - m.in. usuwając markę Rocky, oraz rozpoczynając pozyskiwanie użytkowników na dużą skalę. - tłumaczy Remigiusz Kościelny, CEO Vivid Games.
– Patrząc na dynamikę wzrostu i to co planujemy w kolejnych miesiącach, jestem spokojny o jej realizację - podkreśla Kościelny.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu