redakcja | 14 listopada 2024, 13:00
Live Motion Games ujawniło prace nad najnowszym projektem – symulatorem horroru narracyjnego "Night Shift", tworzonym na silniku Unreal Engine 5. Gra zostanie wydana samodzielnie przez studio, z budżetem szacowanym na około 1 mln złotych. Głównym bohaterem jest postać, która ucieka do innego miasta, szukając nowego początku. Zatrudniając się na nocną zmianę w sklepie, odkrywa, że miejsce to skrywa nadprzyrodzone tajemnice. Sytuację komplikują osobiste przeżycia bohatera – depresja po rozwodzie i strata dziecka nadają grze głęboki wymiar emocjonalny.
"Night Shift to nasza najnowsza propozycja, gdzie gracz wciela się w postać zmuszoną do konfrontacji z nieznanym. Połączyliśmy elementy horroru i symulacji, by oddać intensywne emocje towarzyszące rozgrywce" – wyjaśnia Dorota Osowska, prezes zarządu Live Motion Games.
Przeczytaj także:
Projekt jest w fazie wczesnej produkcji. Zespół ukończył kluczowe etapy koncepcyjne, stworzył backlog projektu uporządkowany według priorytetów, który umożliwia płynne zarządzanie postępem. Obecnie opracowywane są prototypy głównych mechanik i podstawowe projekty poziomów. Wstępna faza testów pozwoli na ocenę ich funkcjonalności oraz wpływu na doświadczenie gracza.
Do zespołu Live Motion Games dołączył Radosław Kaśkiewicz, pełniący funkcję producenta i dewelopera. Kaśkiewicz odpowiada za wdrażanie strategii produkcji, której celem jest maksymalizacja efektywności i optymalizacja zasobów. Jak podkreśla, nowa strategia opiera się na założeniach, takich jak:
"Dzięki naszej strategii możemy szybko reagować na zmiany i efektywniej planować każdy etap rozwoju gry" – mówi Radosław Kaśkiewicz.
Studio nie ustaje w rekrutacji specjalistów do rozwijania innych tytułów, w tym "Nanzou: The Divine Court". Kolejne dofinansowanie z funduszu Global Tech Opportunities 20 umożliwi intensyfikację działań, w tym outsourcing prac, co znacząco przyspieszy produkcję.
Spółka Live Motion Games prowadzi działalność inwestycyjną i rozwojową dzięki umowie z funduszem Global Tech Opportunities 20. Maksymalna wartość finansowania może osiągnąć 5 mln zł. Pierwsza transza środków umożliwiła spółce kontynuację istniejących projektów, a także rozwój nowych tytułów, w tym przyspieszenie rekrutacji oraz zlecenie zadań zewnętrznym wykonawcom.
"Środki te pozwoliły na rozwój działalności operacyjnej oraz rozbudowę portfolio gier, co ma kluczowe znaczenie dla dalszego wzrostu spółki" – dodaje Dorota Osowska.
Live Motion Games planuje dalszą produkcję i publikację gier na globalny rynek komputerowy poprzez platformę Steam. W obszarze zainteresowań firmy znajdują się symulatory, gry typu city-builder oraz survival. Studio zamierza wykorzystać rosnący potencjał tych gatunków, oferując graczom unikalne doświadczenia i najwyższą jakość rozgrywki.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu