Marco Reus został ogłoszony jako kolejny ambasador marki HyperX™, czyli działu gamingowego firmy Kingston Technology Company Inc.
HyperX™, dział gamingowy firmy Kingston Technology Company Inc., doczekał się kolejnego ambasadora w postaci Marco Reusem, gwiazdą Bundesligi i reprezentantem Niemiec. Ten piłkarz stał się kolejną twarzą, reklamującą nowe modele.
Grający na co dzień w Borussii Dortmund zawodnik stanowi twarz swojego zespołu, również i w tym sezonie potwierdzając to licznymi golami oraz asystami. W FIFA 17 zdecydowano się go docenić, umieszczając w głosowaniu na gwiazdę okładki gry. Jakby tego było to gracze wytypowali właśnie jego do tego zaszczytu. Co łączy go jeszcze z grami? Reus w wolnym czasie spędza swój czas przy konsoli pogrywają w Call of Duty, NBA czy FIFA.
Ostatnio próbuje także grać w FIFĘ na swoim smartfonie. Napastnik Borussii dołączył do coraz większego grona słynnych ambasadorów marki HyperX, którzy są jednocześnie zapalonymi graczami. W tym momencie znamy już trójkę reprezentantów - Dele Alli'ego i Posta Malone'a.
HyperX od ponad 16 lat tworzymy zaawansowane produkty gamingowe i urządzenia peryferyjne dla komputerów, przy okazji rozszerzają swoje zasięgi i działania na kolejne rynki.
Marco Reus podpisał z HyperX dwuletnią umowę, w ramach której weźmie udział w wielu kampaniach marketingowych zaplanowanych na 2019 r.
- Gry stały się ważną częścią naszego codziennego życia. Gram na swoim telefonie, a gdy po treningu wracam do domu, czasami spotykam się z przyjaciółmi i gramy jeszcze przez parę godzin w FIFĘ — powiedział Marco Reus. - Cieszę się, że stałem się częścią rodziny HyperX. Ich produkty nie tylko pozwalają mi zanurzyć się w świecie gry, ale także w przekonujący sposób pokonać rywali. Mam nadzieję, że nasza współpraca przyniesie nam wiele korzyści. -
- Oferujemy znakomite urządzenia gamingowe i dzięki temu udało nam się nawiązać współpracę z kilkoma naprawdę słynnymi miłośnikami gier. Cieszymy się niezmiernie, że znalazł się wśród nich także Marco. Staramy się kierować naszą ofertę do wszystkich graczy, niezależnie od używanej przez nich platformy. HyperX ma coś do zaproponowania zarówno użytkownikom komputerów PC, jak i miłośnikom konsol i urządzeń mobilnych. Dzięki naszym produktom gracze będą w stanie w pełni wykorzystać drzemiący w nich potencjał - mówi Paul Leaman, Vice President w HyperX w regionie EMEA.
- Niedawno na targach CES zaprezentowaliśmy nowe słuchawki Cloud Orbit i Orbit S, dzięki którym gracze mogą w pełni zanurzyć się w świecie gry, z kolei nowy mikrofon Quadcast to rozwiązanie dla ambitnych streamerów. W roku 2019 należy spodziewać się wielu niezwykle interesujących nowości. Cieszymy się, że gwiazdy takie jak Dele Alli i Marco Reus dołączyły do naszej ekipy. -
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Marco Reus już jest mało popularny i to nie to samo co w czasach jak jeszcze Lewy gral z nim w Borusii