E3 2016: Marki The Elder Scrolls i Fallout wciąż trzymają się dobrze

lubiegrac news E3 2016: Marki The Elder Scrolls i Fallout wciąż trzymają się dobrze
E3 2016: Marki The Elder Scrolls i Fallout wciąż trzymają się dobrze



Tamer Adas | 13 czerwca 2016, 11:20

Bethesda Softwork nie próżnuje i intensywnie pracuje nad Fallout 4 oraz The Elder Scrolls V Skyrim Special Edition. Oba uniwersa mają być również odpowiednio rozbudowane.
 
Zacznijmy zatem najpierw od Fallouta Shelter, który poza dodatkowymi elementami ma zadebiutować na rynku PC. The Elder Scrolls Legends ma otrzymać podbudowę fabularną, co dla karcianki jest ostatnimi czasy dosyć istotne. The Elder Scrolls Online podobno ma się bardzo dobrze, gracze przybywają a i zawartości ma być coraz więcej.
 
Najważniejsze rzeczy jeszcze przed wami. Otóż Fallout 4 otrzyma 3 dodatki skupione wokół budowania Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop i Nuka-World. Pierwszy z nich ukaże się za tydzień, drugi za miesiąc a trzeci za dwa miesiące. Dodatkowo ogłoszono, że Fallout 4 ma otrzymać wsparcie dla wirtualnej rzeczywistości. Niestety nie podano nam więcej szczegółów na ten temat. Wersja ta ma trafić na HTC Vive.
 
Po wielu prośba Bethesda zdecydowała się na wydanie Specjalnej Edycji The Elder Scrolls V Skyrim. Miał być graficzny postęp a jest jedynie trochę lepiej. Na szczęście nie zabraknie wsparcia dla modów, również na konsolach. 
 
Czas na VR już niedługo nadejdzie a Bethesda nie chce zostać w tyle. Bardzo podoba mi się podejście wydawania dużych gier w tej technologii. Na tle wielu o wiele mniejszych gier Fallout 4 oraz DOOM mogą naprawdę namieszać!
 
 
 

ogolny

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners