Marvel's Spider-Man Miles Morales doczekał się ogłoszenia możliwości zagrania w rozdzielczości 4K z 60 klatkami na sekundę. Jest jednak pewne ale....
Studio Insomniac Games ogłosiło, że ich nadchodząca gra z Człowiekiem-Pająkiem, w którego obecnie się wcieli Miles Morales, doczekała możliwości sprawdzenia w rozdzielczości 4K oraz płynności na poziomie 60 klatek na sekundę.
Ogłoszenie spotkało się z ciepłym przyjęciem wielu, jednakże mało kto zauważył, że mowa jest tam oczywiście o trybie.... Performance. W związku z czym do dyspozycji otrzymamy albo tryb z 30 klatkami na sekundę i maksymalne doznania graficzne, albo będziemy mogli postawić na płynność na poziomie 60 klatek na sekundę.
To potwierdza, że oczekiwany standard 4K i 60 klatek już na starcie jest opcją, której będzie się można przecież z czasem pozbyć przy okazji kolejnych propozycji.
Osoby kibicujące konsoli Xbox Series X nie mają co oczekiwać, że dodatkowe 2 teraflopy wystarczy, aby uzyskać wspomniane, podstawowe ustawienia to... no cóż, wystarczy że wspomnimy o minimum 30 klatkach na Assassin's Creed Valhalla.
Jeżeli już nawet w przypadku tytułu ekskluzywnego mamy taką sytuację to możemy być pewni, że niestety marzenia pozostaną marzeniami, a twarda rzeczywistość pozostanie twardą rzeczywistością.
Czy to powinno nas dziwić? Nie zdecydowanie nie, choćby z tego powodu że wielu "niedzielnych" graczy woli obserwować piękniejsze, niż płynniejsze tytuły.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu