Milo and the Magpies, przygodowa gra logiczna artysty Rusty Lake: Roots, Johana Scherfta z kartą na platformie Steam. Nadciąga wersje demonstracyjna!
Artysta odpowiedzialna między innymi za pracę nad Rusty Lake: Roots, Johan Scherft postanowił zająć się pracą nad swym samodzielnym growym projektem. Ma nim być przygodowa gra logiczna zatytułowana Milo and the Magpies.
Wydaniem Milo and the Magpies ma zająć się studio Second Maze, które ma na swoim koncie wydaną z początkiem tego roku przygodową, logiczną i narracyjną produkcję The White Door, zestaw gier z serii Rusty Lake - Rusty Lake Bundle, w którym znalazły się gry: Rusty Lake Hotel, Rusty Lake: Roots, Rusty Lake Paradise, Cube Escape: Paradox - Chapter 2 oraz wspomniane już The White Door. Twórca zapowiada także debiut Milo and the Magpies w październiku jej wersji demonstracyjnej.
Gra opowiada historię pewnego odważnego kota i jest klasyczną przygodówką typu "wskaż i kliknij" wykonaną w ciekawym stylu graficznym, łączącym tła 3D z rysunkowymi postaciami 2D. W Milo and the Magpies gracz zmierzy się z zagadkami, eksploracją i ukrytymi obiektami i jest grą w całości wykonaną właśnie przez Johana Scherfta, który nie tylko rysował grę, ale także tworzył animację.
Historia skupia się wokół wspomnianego zwierzaka, kota o imieniu Milo, który musi znaleźć drogę do swojego domu. Będzie zatem wędrował po wielu lokacjach, przemierzając ogrody i dachy domów, borykając się z srokami, które wiecznie będą mu przeszkadzać.
Rozgrywka charakteryzuje się relaksującą, symulacyjną zabawą, a towarzyszy jej nastrojowa ścieżka dźwiękowa. Każdy ogród ma własną piosenkę przewodnią skomponowaną przez Victora Butzelaara.
Premiera gry przewidziana jest na czwarty kwartał 2020 roku w wersji na komputery PC oraz Mac.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu