Tamer Adas | 1 lutego 2021, 22:35
Polskie studio Mousetrap Games ogłosiło, że wraz ze swoim najnowszym tytułem Rocat Jumpurr wchodzi na potężny chiński rynek wraz z APPTUTTI.
Chiny są obecnie największym rynkiem także w segmencie gier, gdzie obecne jest już także Mousetrap Games ze swoim Rocat Jumpurr.
Przeczytaj również: Mutropolis, kolorowa przygodówka z lutową datą premiery. Znamy także kolejne gry w portfolio Application Systems Heidelberg
Wejście na przeszło miliardowy rynek użytkowników to spora okazja do umocnienia swojej sytuacji, choć wymagać to będzie dotarcia do różnych sklepów, których w Chinach nie brakuje.
Projekt zagościł w Państwie Środka, za sprawą wydawcy APPTUTTI, który specjalizuje swoje działania właśnie na Chinach oraz innych azjatyckich rynkach.
- Jesteśmy naprawdę dumni, że dostaliśmy szansę wejścia na ogromny chiński rynek z taką produkcją, jak Rocat Jumpurr. Włożyliśmy w tę grę wiele pracy i cieszymy się, że została ona doceniona. Wydawcy spodobało się połączenie takich aspektów, jak szalona mechanika i wyjątkowa strona wizualna, więc wierzymy, że może to być dobra droga do sukcesu gry na azjatyckim rynku - mówi Edward Mężyk, CEO Mousetrap Games.
Studio Mousetrap Games równolegle zajmuje się produkcją gry Rocat Jumpurr oraz gry o Robercie Lewandowskim.
Oxygen S.A. (spółka matka Mousetrap Games) obecna jest na NewConnect.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu