Na komputery PC zmierza intrygujące połączenie gry narracyjnej z gatunku visual novel z survivalem, a wszystko utrzymane w cuberpunkowej science - fiction rzeczywistości.
Twórcami Neo Cab, bo taki tytuł nosi owa produkcja jest niezależne studio Chance Agency, w którego skład wchodzą osoby pracujące wcześniej przy takich projektach jak: Firewatch, The Misadventures of P.B. Winterbottom, czy Reigns: Her Majesty.
Rozgrywka w Neo Cab różni się nieco od klasycznych visual novel, znanej choćby z gry eden*, bowiem skupia się nie tylko na prowadzeniu rozmów, ale zmusza gracza do podejmowania mądrych, przemyślanych decyzji, wyboru odpowiednich słów i właściwych pasażerów, by móc przetrwać w mieście zdominowanym przez sztuczną inteligencję.
W grze wcielamy się w kobietę taksówkarza, Line Romero, odważną, pełną empatii młodą kobietę, ostatniego ludzkiego taksówkarza, która nie tylko próbuje przetrwać w swoim zawodzie, ale i stara się odnaleźć swoją zaginioną przyjaciółkę, na zalanych wodą ulicach Los Ojos.
Tak jak wspomniałam rozgrywka skupia się na dialogach i wyborach ich właściwych ścieżek pozwalających zebrać nie tylko odpowiednią ilość gotówki, ale i punkty w gwiazdach, które to zapewniają odpowiedni poziom emocji Linie i zachowują jej zdrowie psychiczne w dobrym stanie, a graczowi pozwalają przetrwać.
Autorami interaktywnych historii, które gracz stopniowo będzie odsłaniał podczas gry są: Leigh Alexander, Kim Bellair, Bruno Dias, Duncan Fyfe, Paula Rogers i Robin Sloan, zaś oryginalna ścieżka dźwiękowa to dzieło Obfusc(Monument Valley, House of Cards).
Gra jest obecnie w fazie produkcji, dostępna będzie w dystrybucji cyfrowej na platformie Steam w 2019 roku na PC.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Myślałem, że to symulator taksówki :/.