Maciej Gaffke | 11 maja 2022, 20:00
Netflix planuje wprowadzić do swojej oferty pakiety z reklamami. Oprócz tego, platforma chce zniechęcać subskrybentów do współdzielenia konta.
Słabsze wyniki finansowe tego giganta streamingowego zmuszają go do szukania nowych rozwiązań. Jednak czy wprowadzenie reklam i utrudnianie współdzielenia konta wyjdzie mu na dobre? Dla wielu subskrybentów jest to właśnie jedna z największych zalet tej platformy.
Zapoznaj się także z: Czy Shepard powróci w nowej odsłonie Mass Effect? BioWare mogło niechcący zdradzić tę informację
Na czym dokładnie ma polegać wyświetlanie reklam na Netflixie? Materiały promocyjne mają być uwzględnione w tańszych pakietach, jednocześnie nadal będzie można oglądać filmy i seriale bez reklam, ale trzeba będzie za to więcej płacić. To oznacza, że subskrybent będzie mógł wybrać między tańszym pakietem z reklamami, a droższym bez nich.
Netflix ujawnił również, że będzie starał się ograniczać udostępnianie hasła przez właściciela konta innym osobom. W tym celu planuje wprowadzić dodatkową opłatę dla współdzielącego swoje konto. Jeśli wszystko się ułoży, to te zmiany zostaną wprowadzone przed końcem 2022 roku.
Przypomnijmy, że niedawno Netflix poinformował, że stracił około 200 tysięcy subskrybentów, a według szacunków, w ciągu najbliższych miesięcy może stracić kolejne 2 miliony. Całkiem możliwe, że jeśli platforma wprowadzi nowe zasady korzystania, to odejdą następni subskrybenci. Jak będzie naprawdę? Musimy poczekać do końca roku, aby się dowiedzieć.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://www.ign.com/articles/netflix-ad-supported-subscription-tier-launch-end-of-2022-rumor
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu