Nowa mysz Mionixa - Naos QG już niebawem zademonstruje swoje możliwości za sprawą współpracy z Flying Mollusk i ich gry - Nevermind.
Rozgrywka i podejście do niej zmienia się z roku na rok. Tym razem możemy zobaczyć jak sensor skórno-galwaniczny może wpłynąć na poziom trudności gry. Jak to możliwe? Otóż Mionix i Flying Mollusk zdecydowały się na współpracę, której efektem jest wykorzystanie danych zbieranych przez mysz na utworzenie wyjątkowego fragmentu gameplayu.
Nevermind to przygodowy horror, w którym przemierzymy tajemnicze miejsce stworzone przez umysły chorych psychicznie osób. Twórcy zamierzają wykorzystać wiedzę pozyskiwaną z naszej rozgrywki, aby kształtować kolejne wyzwania przed nami stojącymi.
Naos QG gromadzi informacje oraz nasz puls i na jego powstanie będzie analizował jak bardzo się boimy. Twórcy czują się na tyle mocno, że zamierzają bezwzględnie wykorzystać nasz strach. Jeżeli jego poziom będzie wysoki nasze wyzwanie będzie jeszcze większe, tak im bardziej jesteście przerażeni tym bardziej uciążliwe będzie pokonywanie kolejnych etapów!
Mionix i Flying Mollusk postarają się nauczyć nas kontroli nad swoimi emocjami w obliczu tak wielkiego wyzwania. Podczas wysokiego stresu będziemy musieli pokonać samych siebie, aby móc ostatecznie zwyciężyć.
Trzeba przyznać, że odejście od klasycznego podejście to odważna decyzja. Niestety jedynie samodzielnie gracze będą mogli się przekonać czy wykorzystanie Naosa QG z Nevermind będzie tak prawdziwe jak nasz strach...
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu