Maciej Gaffke | 4 lipca 2022, 12:05
Nintendo wprowadziło subskrypcję Wide Care, która pozwala graczom na wygodny dostęp do naprawy sprzętu. Jak na razie, ta usługa jest dostępna wyłącznie w Japonii, ale całkiem możliwe, że pojawi się też w innych krajach.
Gracze mogą subskrybować tę usługę miesięcznie lub zapłacić za cały rok z góry. W przypadku tej pierwszej opcji koszt wynosi 200 jenów (około 7 złotych), a w drugiej 2 000 jenów (około 70 złotych). Co dokładniej będzie obejmować ta nowa usługa Nintendo?
Zapoznaj się także z: Oto czołówka Cyberpunk Edgerunners! Animacja zadebiutuje już we wrześniu tego roku!
Subskrybenci będą mogli oczekiwać od japońskiej firmy 6 napraw sprzętu w skali roku. Zalicza się do tego również dwukrotna wymiana wadliwego urządzenia. Jednak łączny koszt naprawy nie może przekroczyć 100 000 jenów (około 3 350 złotych).
To ubezpieczenie uwzględnia także oblanie wodą czy przypadkowe uszkodzenia. Warunkiem wykupienia Wide Care jest posiadanie telefonu z aparatem, którym będzie można sfotografować wadę sprzętu.
Urządzenia od Nintendo, które są objęte usługą Wide Care, to Nintendo Switch, Switch Lite, kontrolery Joy-Con, stacje dokujące i zasilacze. Ta subskrypcja jest dostępna na razie tylko w Japonii, ale jeśli zdobędzie dużą popularność, to prawdopodobnie pojawi się też w innych krajach.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://www.videogameschronicle.com/news/nintendo-has-launched-a-subscription-service-for-switch-repairs-in-japan/
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu