redakcja | 16 kwietnia 2025, 15:00
Studio Weird Johnny, znane z Hero Tale, zapowiedziało swoją nową produkcję. Last Mage to dynamiczny roguelite bullet hell, który połączy sprawdzone mechaniki gatunku z nietypowymi rozwiązaniami – w tym systemem zarządzania ekwipunkiem i adaptacyjnym drzewkiem umiejętności.
Premiera planowana jest na koniec 2025 roku – gra ukaże się na PC i urządzeniach mobilnych z Androidem oraz iOS. Wcześniej, w czwartym kwartale roku, na Steamie pojawi się wersja demo.
Przeczytaj także:
Gracz wciela się w jednego z obdarzonych magiczną mocą, który po schwytaniu i uwięzieniu musi przetrwać w lochach pełnych krwiożerczych potworów. Każde zejście w głąb podziemi to walka o przetrwanie i rozwój postaci poprzez zdobywanie starożytnych artefaktów oraz odkrywanie nowych zaklęć. W centrum rozgrywki znajduje się magia – niestabilna, potężna i podatna na modyfikacje.
Twórcy podkreślają, że Last Mage zaoferuje system rozwoju postaci, który pozwoli graczom wpływać na ewolucję zaklęć i ich styl walki. Kluczową nowością jest również ekwipunek – jego rozmiar i struktura będą bezpośrednio wpływać na to, co możemy zabrać ze sobą do lochów. Gracze będą mogli eksperymentować z różnymi układami plecaków i dostosowywać je do własnych potrzeb, by maksymalizować swoje szanse na przetrwanie.
„Tylko pokonując plagę potworów i sięgając po zapomniane moce, odzyskasz swoją wolność” – tak reklamowana jest misja głównego bohatera.
Choć gra korzysta z klasycznych rozwiązań znanych fanom bullet hell i roguelite, to dzięki nowym mechanikom może okazać się powiewem świeżości w gatunku. Twórcy zapowiadają intensywną eksplorację lochów, zbieranie artefaktów, rozwój postaci oraz walkę, w której każde zaklęcie może zadecydować o zwycięstwie lub porażce.
Za grą stoi niezależne studio Weird Johnny, założone przez Roberta i Martę – duet twórców z pasją do gier. Po sukcesie Hero Tale i Illuminati Adventure, które łącznie zgromadziły ponad milion pobrań, studio liczy dziś 11 osób i nadal stawia na produkcje, w których to decyzje gracza – a nie mikrotransakcje – decydują o postępach w grze.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu