Nowa oprawa graficzna World of Tanks

lubiegrac news Nowa oprawa graficzna World of Tanks



redakcja | 26 marca 2014, 13:22

W ostatnim artykule pisaliśmy o powstającej konkurencji dla World of Tanks. Armored Warfare jest tworzona przy pomocy CryEngine 3. Właśnie na silniku graficznym się skupimy w poniższym tekście.

W lutym twórcy WoT (World of Tanks) zapowiedzieli, iż rok 2014 będzie przełomowy dla całej społeczności tej gry. Na początku marca pojawił się pierwszy filmik z serii "dziennik deweloperów". Prezentował on możliwości nowego silnika fizycznego powstałego na bazie Havok.

Teraz przyszedł czas na drugi odcinek prezentujący poprawę oprawy graficznej w World of Tanks. Twórcy zajęli się głównie efektami specjalnymi, dokładnym odwzorowanie czołgów oraz bardziej realistycznymi lokalizacjami.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [6]:
avatar jakub.szpitalny
dodano: 2014-03-26 22:12:09

World of tanks to gra z przyszłością fajnie ża ciągną te serię dalej (juz nie moge sie doczekać World of war ships ^^

avatar SlainE
dodano: 2014-03-26 15:27:17

Krotahk obsługa wielu rdzeni ma mały wpływ na wydajność gry, weźmy sobie procesory Haswella 4 rdzeniowe i7 i 2 rdzeniowe i5, są małe wahania wydajności w testach, najwięcej zależy od karty graficznej. Procesory wielo- rdzeniowe 4+ najlepiej sprawdzają się w grafice i aplikacjach a w grach możesz mieć mocną 2 rdzeniówkę i nie odczujesz różnicy w graniu. Wiem bo sprawdzałem to na laptopach z prockami i5 4200m i i7 4770mq

avatar rewolwerow
dodano: 2014-03-26 15:09:07

Skoro gra jest popularna i ma dużą społeczność to raczej wypada polepszać ją pod każdym względem, a tym bardziej pod względem niszczenia budynków, fizyki, grafiki itd.

avatar Krotahk
dodano: 2014-03-26 14:56:45

Lepiej by było jakby dali możliwość wykorzystywania wielu rdzeni procesora. Całość zapowiada się świetnie, ale jak okaże się w praktyce? Polepszają grafikę, a ponad polowa graczy wota nie ma minimalnych wymagań. Jak wprowadza odlatywanie wieży i możliwość niszczenie wszystkich budynków to raczej serwery im tego nie wytrzymają.

avatar SlainE
dodano: 2014-03-26 14:48:29

Ta gra już zapisała się w kartach esportu, widzimy, że jest na nią duży popyt, co widzą też graficy World of Tansk, stąd wniosek o poprawie graficznej szaty gry, wpłynie to na jeszcze większą satysfakcję z rozgrywki i przybędzie jeszcze więcej fanów tego tytułu.

avatar Anox
dodano: 2014-03-26 13:53:48

Świetnie, że te możliwości są zapisywane nie na wymagania naszego komputera, lecz będą wchodziły w skład serwerów dzięki czemu wymagania się nie zmienią.

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners