3 listopada Call of Duty powróci do korzeni serii, wrócimy na fronty drugiej wojny światowej. Twórcy gry chwalą się także, że praca nad grą trwały podobno trzy lata.
Z tej okazji Activision przygotowało serię reklam live action. Tym razem przygotowane zostały trzy reklamy tego typu z różnym umiejscowieniem akcji. Trzy opowieści maja miejsce kolejno we Francji, Wielkiej Brytanii i Ameryce. Activisionprzyzwyczaił nas, że zawsze w takich reklamach widzieliśmy dymiące lufy i bohaterów unurzanych we krwi i błocie. Nie tym razem. Piątka przyjaciół zbiera się z okazji powrotu Call of Duty, do korzeni serii.
Jak zobaczycie sami nie jest ważne co w danej chwili robisz, kim jesteś i jak bardzo kochasz swoją pracę, kiedy nadejdzie czas trzeba stanąć z ekipa do walki. Bardzo ciekawe podejście do tematu i bardziej zachęca do grania w multiplayerze niż do singla. Szczerze to całkiem fajnie mieć taką ekipę i od czasu do czasu spotkać się nie tylko na łączu, ale i w realu.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
W końcu powrót do korzeni czyli do historii. Brawo! A nie jakieś wymyślanie fantastycznych bitew gdzie tego typu gier jest multum!