Nowe Horyzonty Rozwoju One More Level: Cyber Slash i Innowacyjne Technologie

lubiegrac giełda Nowe Horyzonty Rozwoju One More Level: Cyber Slash i Innowacyjne Technologie
Nowe Horyzonty Rozwoju One More Level: Cyber Slash i Innowacyjne Technologie



redakcja | 18 września 2024, 16:15

One More Level, twórcy serii Ghostrunner, przedstawili strategię rozwoju do 2029 roku, prezentując nowe projekty. Kluczowym elementem planu jest gra Cyber Slash, utrzymana w stylu soulslike, której akcja toczy się w alternatywnej wersji XIX wieku. Rozgrywka będzie miała miejsce w pierwszej osobie (FPP), co wyróżnia ją na tle innych tytułów tego gatunku.

Cyber Slash korzysta z technologii Unreal Engine 5 i planowana jest na premierę w 2026 roku. Gra osadzona zostanie w świecie pełnym konfliktów militarnych, w którym starcia wielkich mocarstw będą ilustrowane przez charakterystyczne elementy ikonograficzne, takie jak mundury czy uzbrojenie z epoki. Mroczna interpretacja historii, bogata w elementy horroru, zapewni graczom wymagające doświadczenia. Prezes studia, Szymon Bryła, podkreślił, że choć nowa produkcja różni się stylistycznie, gracze mogą spodziewać się intensywnej akcji, która jest znakiem rozpoznawczym studia.

"Cyber Slash to epicka reinterpretacja początku XIX wieku, pełna legendarnych postaci i potężnych wrogów. Nasza wizja to nie tylko opowieść, ale także głębokie wyzwanie dla fanów wymagającej rozgrywki." — Szymon Bryła

Przeczytaj także:

Oprócz Cyber Slash, studio pracuje nad innym projektem o nazwie Swift, który zaoferuje kooperacyjną rozgrywkę w proceduralnie generowanych lokacjach. Projekt ten ma swoją premierę w 2028 roku i będzie stanowić duchowego następcę wcześniejszych gier studia. Co istotne, studio planuje samodzielne wydanie obu tytułów, co może oznaczać większą niezależność w zakresie decyzji wydawniczych.

Inwestycja w rozwój AI i R&D

One More Level rozszerza swoją działalność o nowy dział badawczo-rozwojowy (R&D), którego celem będzie opracowanie własnych narzędzi opartych na sztucznej inteligencji. Szczególny nacisk kładzie się na rozwój modeli uczenia maszynowego, które mają przyspieszyć proces produkcji gier, jednocześnie obniżając koszty i zwiększając efektywność. Jak zauważył Szymon Bryła, rozwój wewnętrznych technologii AI ma przynieść wymierne korzyści, pozwalając na większą kreatywność zespołu.

"Rozwiązania AI pozwolą nam na zredukowanie kosztów produkcji i podniesienie efektywności, co w dłuższej perspektywie stworzy więcej przestrzeni na twórcze podejście naszego zespołu." — Szymon Bryła

Źródła finansowania

Aby zrealizować swoje ambitne plany na lata 2024–2029, studio planuje uzyskać fundusze z kilku źródeł. Wśród nich znajdują się środki z emisji akcji, dotacje z funduszy europejskich oraz finansowanie dłużne. Te działania mają na celu wsparcie dalszego rozwoju studia, które w ciągu ostatnich 10 lat zyskało uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą.

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners