Sekiro: Shadow Die Twice ujrzy światło dzienne za około dwa miesiące, tymczasem From Software zasypuje nas kolejnymi szczegółami. Tym razem dowiedzieliśmy się co nieco dotyczące bossów i walki z przeciwnikami.
W swojej produkcji studio nie zaoferuje graczom sieciowych zmagań, a także nasza śmierć nie wpłynie na stan naszej duszy. Twórcy postanowili jednak podkręcić i urozmaicić ją względem np. Dark Souls. Tym razem projektanci skupili się na maksymalnym wykorzystaniu postaci. Gracze nie będą już biegać tylko z jedną bronią, a każdy z nich będzie musiał dobrze poznać swoje możliwości. W wyniku czego walki np. z bossami mają być znacznie dynamiczniejsze i niejednokrotnie nasz przeciwnik zaskoczy nas jakimś nowym atakiem, a może i my jego.
Jak podkreśla Hidetaka Miyazakiteraz otrzymamy dostęp do wielu nowych możliwości reagowania podczas starcia. Dodatkowo autorzy zadbali o nieliniowość walk podczas, których trzeba będzie korzystać z wcześniej wyuczonych technik. "Bieganie i krążenie" wokół przeciwnika nie będzie już tak skuteczne. Starcia z bossami zaoferują możliwość zdobycia niezwykle rzadkich i unikatowych przedmiotów, które w późniejszym czasie mogą zdecydowanie wpłynąć na losy naszego protagonisty.
From Software postanowiło także ubarwić nam zabawę poprzez bezpośrednie opowiedzenie historii. Bohater przemówi wreszcie własnym głosem, a spotykani NPC-e nie będą już pustymi "bajtami". Każdy z nich ma mieć swoją własną bajkę i odczucia. Studio podkreśla, że gracze nie muszą obawiać się jednocześnie zmiany klimatu znanego z Dark Souls. Po prostu nieco zmodyfikowano rozgrywkę, aby dawała jeszcze więcej zabawy.
Sekiro™: Shadows Die Twice zadebiutuje 22 marca 2019 roku na PC, PS4 i XB1.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu