Sporo wody i czasu upłynęło od kiedy studio King Art Games zaprezentowało ostatni materiał z wersji alfa produkcji Iron Harvest.
Jak pamiętacie gra ta została oparta twórczości Jakuba Różalskiego i jego niesamowitych prac z uniwersum 1920+. Przez ostatnie cztery miesiące produkcja przeszła też sporo zmian. Między innymi dodano walkę wręcz, kolejkę rozkazów, możliwość odwrotu oraz ulepszono interfejs. Autorzy zaimplementowali także trzy nowe tryby gry wieloosobowej: 1 na 1, 2 na 2 i kooperacja. W grze zobaczymy także pięć nowych mechów, sporo opcji rozbudowy w tym także budowanie fortyfikacji czy bunkrów.
Zmiany te, jak twierdzą twórcy, zostały podyktowane w wyniku dialogu ze społecznością. Wprowadzone zmiany możecie zaobserwować na najnowszym materiale wideo opublikowanym przez studio. Iron Harvest to produkcja, która do złudzenia przypomina Company of Heroes, a przynajmniej jest nią mocno inspirowana.
Możecie już teraz sami zobaczyć jak to wszystko wygląda składając zamówienie przedpremierowe, które umożliwi wam dostęp do wczesnych wersji trybu wieloosobowego. Możliwość taka istnieje jednak tylko i wyłącznie na komputerach PC. Iron Harvest ma ukazać się w grudniu przyszłego roku również na konsole PlayStation 4 i Xbox One.
Produkcja została w pełni sfinansowana ze zbiórki na Kickstarterze, na której udało się zebrać ponad milion dolarów. Autor uniwersum 1920+ Jakub Różalski roztacza przed nami alternatywną wizje historii, w której Europa po pierwszej wojnie światowej została podzielona pomiędzy trzy mocarstwa: Imperium Saksonii, Republikę Polanii i Rusviet. Główną rolę w tym świecie odgrywają ogromne mechy, które w jednej chwili potrafią zmienić los każdej bitwy.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu