Nowy materiał z gry Hell is Us

lubiegrac news Nowy materiał z gry Hell is Us
Nowy materiał z gry Hell is Us



redakcja | 2 października 2024, 12:00

Firma NACON oraz studio Rogue Factor zaprezentowały nowy, 15-minutowy materiał wideo z gry Hell is Us, prowadzonej przez dyrektora kreatywnego, Jonathana Jacquesa-Belletête'a. Film ten ujawnia nie tylko fabularne tło gry, ale także szczegóły związane z mechaniką walki oraz projektem otwartego świata. Gra planowana jest na rok 2025 i będzie dostępna na platformach PlayStation®5, Xbox Series X|S oraz PC.

Przeczytaj także:

 

 

Świat gry Hell is Us

Fabuła Hell is Us rozgrywa się w wymyślonym państwie o nazwie Hadea, które zostało wyniszczone przez wojnę domową. Główny bohater, Remi, wraca do ojczyzny po długiej nieobecności, aby rozwikłać tajemnice swojego pochodzenia. Gracze przemierzają kraj pełen ruin, odkrywając nie tylko tragiczne historie przeszłości, ale także nieznane zagrożenia.

Nowatorski system walki

Walka w Hell is Us to kluczowy element rozgrywki, jednak twórcy unikali przyrównywania jej do gier typu „soulslike”. Zamiast tego, skupiono się na stworzeniu wymagającego systemu, który wynagradza gracza za jego umiejętności, jednocześnie nie wprowadzając nadmiernej surowości. Podczas starć Remi korzysta z różnorodnych broni oraz technik walki, które można dostosować do przeciwników.

  • KAPI - wsparcie drona: Gra wprowadza nową mechanikę wsparcia poprzez drona o nazwie KAPI. Jego zdolności obejmują odwracanie uwagi wroga, a także umożliwiają wykonywanie specjalnych ataków, co może być kluczowe w bardziej skomplikowanych starciach.
  • Różnorodność broni: Gracze będą mogli modyfikować uzbrojenie bohatera, dostosowując je do sytuacji na polu bitwy. W arsenale znajdują się zarówno tradycyjne ostrza, jak i bardziej nowoczesne bronie.

Koncepcja „Player Plattering”

Jednym z wyróżniających elementów Hell is Us jest podejście do eksploracji, określane mianem „Player Plattering”. Gra celowo eliminuje standardowe wskaźniki i zadania, co zmusza graczy do refleksji oraz samodzielnego odkrywania świata. Aby odnaleźć ukryte lochy czy punkty zainteresowania, gracze muszą wykorzystywać własne przeczucia oraz analizować otoczenie.

„Naszym celem było stworzenie gry, w której eksploracja jest naturalnym procesem, a gracze odnajdują wskazówki w świecie gry, nie polegając na sztucznych wskaźnikach.” – Jonathan Jacques-Belletête, dyrektor kreatywny.

Twórcy zamierzają wkrótce przedstawić więcej szczegółów na temat systemu odkrywania świata i tajemnic ukrytych w grze.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: informacje prasowe

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners