redakcja | 2 września 2024, 10:20
Firma Vivid Games nawiązała współpracę z jednym z czołowych producentów słodyczy w branży FMCG – Mieszko S.A.. Efektem tej współpracy jest dynamiczna gra typu endless runner o nazwie Zozole Run, która z sukcesem łączy świat cyfrowy z rzeczywistością.
W grze Zozole Run gracze mają możliwość odblokowywania dodatkowej zawartości za pomocą kodów z produktów Zozole. To nowatorskie rozwiązanie nie tylko zwiększa zaangażowanie użytkowników, ale również wzmacnia świadomość marki, tworząc silne połączenie między światem fizycznym a cyfrowym.
Przeczytaj także:
Wprowadzenie gry Zozole Run stanowi ważny krok w promocji marki Zozole, jednocześnie wspierając Mieszko S.A. w umacnianiu swojej pozycji na rynkach międzynarodowych oraz w Polsce. Współpraca z tak uznaną marką, jak Zozole, pozwoliła Vivid Games na stworzenie doświadczenia opartego na silnej tożsamości wizualnej i emocjonalnej, co przyczynia się do dalszego rozwoju firmy.
Dla Vivid Games realizacja tego projektu była cennym doświadczeniem, które będzie miało znaczący wpływ na kolejne inicjatywy firmy.
Link do gry w google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vividgames.zozole.run&hl=en
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: informacje prasowe
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu