Id Software oraz Bethesda zamierzają przywrócić markę Quake na sam szczyt. Aby tego dokonać zdecydowano się na powrót do klasyki i superszybkiego tempa rozgrywki.
Nowy Quake przełamuje granice nie tylko 60 FPS, ale także 120 klatek na sekundę. Deweloperzy nie ograniczają się skupiają się tylko na komputerach osobistych. Mocny komputerach, prawdopodobnie wiele laptopów przestanie się w ogóle liczyć w kontekście jakiegokolwiek grania w ten tytuł.
Bethesda chce powrócić także w kontekście e-sportowego strzelania, które odrobinę się zmieniło w tym czasie. Skoro tak mocna marka jak Call of Duty nie może uczynić z szybkiego strzelania to czemu miałoby się udać z Quake'iem? Wydawca chyba wciąż bardzo mocno wierzy w siłę swego tytułu oraz w wierną społeczność, która co roku zjeżdża się na Quakecon 2016.
Podczas wspomnianego wyżej wydarzenia opublikowano zupełnie nowy zwiastun, który z pewnością przypomni wielu graczom za co pokochali te serię. Tak szybkiego FPS już dawno nie było, nawet najnowsze CoDy mogą się schować. Król powraca, pytanie brzmi jednak czy obecny poziom wystarczy do osiągnięcia ostatecznego sukcesu. Jak gracze przyjmą nowego Quake'a? Nikt z nas nie może być niczego pewien, lecz id Software wie w jakim kierunku musi zmierzać.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu