Brian Fargo wraz z ekipą InXile Entertainment wciąż pracuje nad kontynuacją legendarnych Tormentów. Tides of Numenera ma przypomnieć nam, dlaczego pokochaliśmy te serię przed laty.
Powrót do korzeni to obecnie specjalizacja InXile Entertainment, twórcy chcą wraz z nami przeżyć jeszcze raz czas te pamiętne chwile gdy gry nie były łatwe, a RPGi w prawie żadnym stopniu nie przypominały nowych Wiedźminów czy Dragon Age'ów. Wasteland 2 był udany, lecz nie obył się bez problemów, mam nadzieję, że tym razem będzie lepiej i od razu będziemy mogli z przyjemnością powrócić do czerpania przyjemności z niesamowitych przygód w nietypowym świecie.
"Niedawno wróciliśmy z naprawdę udanych pokazów podczas targów Gamescom. Jesteśmy zadowoleni ze wspaniałego przyjęcia gry. Naszą pracę docenili zarówno gracze jak i dziennikarze. Wygrana w kilku plebiscytach na najlepsze RPG to dla zespołu ogromna motywacja. Gry RPG od zawsze miały szczególne miejsce w moim sercu, są dla mnie formą sztuki, gatunkiem, który wywołuje więcej emocji niż inne. Opinie z pokazów napełniają nas energią i dodają pewności, w miarę jak zbliżamy się do finalizacji projektu." - komentuje Brian Fargo, CEO inXile.
Mam nadzieję, że nowy Torment da radę i udowodni, że jest jeszcze miejsce na oldschoolowe RPG. Taki gier brakuje na rynku, nawet pomimo tego, że moda na nie niejako powraca na PC (no konsole to pierwszy raz takie rzeczy widzą ;P ).
Torment: Tides of Numenera pojawi się na PlayStation 4, Xbox One oraz PC w pierwszym kwartale 2017 roku.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu