Tamer Adas | 7 listopada 2022, 00:20
Czym jest rozwiązanie znane jako [TECH]? Co może zaoferować graczom? Kto i dlaczego powinien się nim zainteresować? Jak je odróżnić od bliźniaczego NVIDIA Reflex Latency Analyzer? Na te wszystkie pytania odpowiadamy w poniższym tekście!
Technika [TECH] to rozwiązanie wprowadzone w kartach graficznych Nvidia GeForce RTX 30 i 40 oraz w monitorach wspierających G-Synca, koncentrujące się na zapewnieniu obrazu z jak najmniejszym opóźnieniem, skracając także czas pomiędzy działaniem gracza oraz odbiorem sygnału i reakcji na jego żądanie. Rozwiązanie to skupia się na zapewnieniu jak najlepszych doznań, w ramach znanych i popularnych tytułów e-sportowych, gdzie liczy się każda klatka oraz sekunda.
Aby zapewnić graczom odpowiednie informacje o opóźnieniach i działaniu technologii, zdecydowano się w monitorach wspierających Nvidia G-Sync zaimplementować NVIDIA Reflex Latency Analyzer. Jest to specjalny system mierzący opóźnienia od kliknięcia myszki, aż do reakcji obrazu (jego zmiany, a dokładniej rzecz ujmując błysku z lufy). Po podłączeniu myszki do złącza USB w monitorze możemy uzyskać dane dotyczące szybkości drogi pomiędzy kliknięciem oraz reakcją bezpośrednio w grze.
Dostępne do wykorzystania jest także rozwiązanie Auto-Configure Reflex Analyzer, umożliwiające automatyczne aktywowanie funkcji, gdy uruchamiamy oficjalnie wspierający tytuł turniejowy.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://www.nvidia.com/pl-pl/geforce/technologies/reflex/
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu