Tamer Adas | 19 stycznia 2024, 06:00
Trzeba oddać Microsoftowi, że nie bez powodu pozytywne oceny zostały im przyznane za Xbox Developer_Direct 2024. Również w mojej opinii było to jedno z najlepszych wydarzeń zorganizowanych przez amerkańską korporację, której udało się zachować balans. Mini impreza okazała się bardzo dobra na wielu poziomach, oferując dokładnie to, czego gracze oczekiwali i... potrzebowali!
Microsoft może uznać początek roku za udany, gdyż w ramach Xbox Developer_Direct 2024 gracze doczekali się skutecznej prezentacji Senua's Saga: Hellblade II, Ara History Untold, Avowed oraz Indiany Jonesa Wielki Krąg, dodatkowo miłym akcentem było pojawienie się Square Enix, które zamierza dostarczyć cykl Mana po raz pierwszy na Xboxy. Amerykanie wraz ze swoimi zespołami w końcu osiągnęli to co zawsze im się marzyło, przy jednoczesnym spełnieniu oczekiwań społeczności.
Od zawsze w ramach ery Phila Spencera stawiano spory nacisk na to, aby nie zabrakło treści związanej z autorami opowiadającymi o swoich grach oraz pasji. O dziwo tym razem... wykonano perfekcyjnie to zadanie z jednoczesnym dostarczeniem konkretnych i atrakcyjnych prezentacji rozgrywki. Nie było to przegadane, ale świetnie pleciono wypowiedzi w ramach ukazywanych przebitek, tworzących razem atrakcyjną całość.
Ze względu nie tylko na swoją długość, ale także z powodu konkretnych decyzji Xbox Developer_Direct 2024 doczekało się niezłego tempa oraz ewidentnego budowania odpowiedniego napięcia na konkretne materiały wideo. Wiadomo, strategia 4X nie jest tak ekscytująca jak nowy tytuł akcji, zatem dla obu propozycji znaleziono idealne miejsce.
Kompaktowość stała się źródłem połowy sukcesu, gdyż całość możliwa była do takiego zrealizowania tylko i wyłącznie poprzez konkretne poprowadzenie oraz zadbanie o detale. Te sprawiły, że nawet wolniejsze chwile wydawały się atrakcyjniejsze niż zazwyczaj, co nie jest typowe dla tego typu zabiegów.
Zapoznaj się również z: Recenzja Natec Wallaroo 2 - Udanego zestawu dla mobilnych użytkowników
Xbox Developer_Direct 2024 to chyba najlepszy tego typu pokaz Microsoftu, który w końcu wsłuchał się w głosy graczy, stawiając na minimalizm oraz skutecznie prezentując tytuł. Pod względem balansu udało się uzyskać oczekiwany efekt, nie przegadując konkretów. Te może i nie specjalnie zaskoczyły, ale każdy z tytułów został naprawdę dobrze zaprezentowany. Widać wizję, skuteczną egzekucję w ramach różnych zespołów, a nawet u Square Enix, które dostosowało się do koncepcji na Developer_Direct.
Wszystko ewidentnie wypaliło i być może prezentacja nie na każdym zrobiła spore wrażenie, ale nie da się zaprzeczyć, że mieliśmy do czynienia ze sporą porcją jakości. Oby także i większe tegoroczne imprezy oferowały konkretną ideę podnoszącą wrażenia z pokazu rozgrywki.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu