Od początku miałem zamiłowanie do gier, nie spodziewałem się że będę prezesem spółki gamingowej - Wywiad z Michałem Małolatem Kaplińskim

lubiegrac wywiad Od początku miałem zamiłowanie do gier, nie spodziewałem
Od początku miałem zamiłowanie do gier, nie spodziewałem się że będę prezesem spółki gamingowej - Wywiad z Michałem Małolatem Kaplińskim



Tamer Adas | 6 listopada 2020, 21:00

W dniu dzisiejszym zapraszamy Was do wywiadu z Michałem Małolatem Kaplińskim, raperem, przedsiębiorcą oraz prezesem nowego studia True Games.
 
 
Pięć albumów solowych, wiele kompilacji i występów gościnnych, własna wytwórnia Koka Beats, marka ubrań Koka, wspieranie Movie Games, a obecnie stanowisko prezesa True Games… spodziewałbyś się, że tak potoczy się Twoja kariera od czasu publikacji pierwszego albumu?
 
Na swoim koncie mam trzy albumy solowe, z czego dwa w kooperacji z producentami (Ajron, Auer), dwa albumy z Pezetem, w tym jeden live. 
 
Kiedy nagrywałem swój pierwszy album wszystko powstawało spontanicznie, choć zawsze chciałem robić coś dużego. Później sprawy zaczęły nabierać tempa i choć od początku miałem zamiłowanie do gier, nie spodziewałem się że będę prezesem spółki gamingowej. Jednak wierzę, w ten projekt. Postaram się przenieść jak najwięcej pomysłów do naszych produkcji o tematyce ulicznej.
 
 
W obecnej chwili Twoja działalność muzyczna jest praktycznie niemożliwa do kontynuowania, czy to wbrew pozorom nie jest to dla Ciebie ułatwienie w pracy i skoncentrowaniu się na rozwoju niedawno założonego True Games?
 
W 2019 roku wydałem płytę z Auerem, skończyłem ją promować i nie miałem w planach nowego przedsięwzięcia muzycznego. W dzisiejszych czasach ciężko byłoby robić muzykę, chociażby z tych względów, że nie ma możliwości grania koncertów, które stanowią lwią część przychodów z tej branży.
 
Koniec końców jest to ułatwienie, bo pozwala mi w 100 proc. skupić się na rozwijaniu studia gamingowego, które mam nadzieję zbierze rzeszę fanów gier symulacyjnych, których tematyka jest oryginalna. 
 
malolat-wywiad-61120-2
 
Minęło nieco czasu od okresu Twojej współpracy jako konsultant przy Drug Dealer Simulator. Jak ten okres oraz obowiązki wpływają na Twoją obecną rolę oraz działalność? Było to cenne i przydatne doświadczenie?
 
Obecnie mam zupełnie inne obowiązki, bardziej formalne związane ze spółką, niebawem będziemy rekrutować zespół do True Games. Na pewno doświadczenie, jakie nabrałem przy konsultacjach do DDS, było cenne i przyda się w późniejszym etapie tworzenia poszczególnych tytułów TG. 
 
Czy coś rzuciło Ci się dotychczas w oczy w kwestii różnic pomiędzy pracą w branży muzycznej, a branży gier?
 
Głowna różnica polega na tym, że gry produkowane w Polsce mają zasięg globalny, co w muzyce rapowej jest nie do osiągniecia. Łatwiej pozyskać fundusze na stworzenie gry niż na stworzenie płyty a przede wszystkim na zrealizowanie teledysków, co w muzyce bardzo kuleje. W branży gier sporo spółek debiutuje na giełdzie, co często wpływa na wzrost ich kapitalizacji. Natomiast, mimo różnic, proces powstawania nowej gry jest zbliżony do tworzenia muzyki. 
  
Jakie są ambicje True Games? W temacie gangsterskich gier zdecydowanie na czoło wysuwa się seria GTA, która siłą rzeczy jest poza zasięgiem. Czy w związku z tym chcecie zaskoczyć graczy tytułem z niższego segmentu?
 
Ambicje mamy duże, przy pierwszej grze chcemy dorównać sukcesem do Drug Dealer Simulator od Movie Games, przy którym to projekcie pełniłem rolę konsultanta. Każda gra od True Games będzie miała zoptymalizowany budżet, jednocześnie utrzymując wysoką jakość produktu. 
 
Chcemy stworzyć swojego rodzaju uniwersum, dać graczom jak najwięcej z emocjonujących rozgrywek, skumulować najistotniejsze aspekty gier o modelu symulacyjnym w poszczególnych tytułach.  
 
Co najmocniej chcielibyście wyeksponować i podkreślić w Gangster Simulator? Co ma być największą zaletą projektu?
 
Dążymy do tego, żeby dać graczom możliwość przeniesienia się w świat uliczny, przestępczy, którego w realnym życiu zapewne nie chcieliby doświadczyć. Gangster Simulator będzie naszą pierwszą grą, będącą symulacją gangstera, więc całkowicie skupiamy się wokół tego tematu. Dajemy graczom możliwość wczucia się w rolę, zaczynając jako zwykły bandzior pnący się po szczeblach ,,kariery’’, aż do bycia szanowanym gangsterem. Zachęcam do odwiedzenia karty Steam Gangster Simulator
 
Czy Twoja obecna i poprzednia praca (współpraca przy Drug Dealer Simulator i obecnie przy Gangster Simulator) będą się łączyć w jakiś specjalny sposób?
 
Raczej nie będę tworzył ścieżki dźwiękowej do żadnej gry. Możliwe, że powstaną jakieś utwory, które będą promowały gry w Polsce, choć ze względu na optymalizację budżetów może to być ciężkie. 
 
Gangster Simulator to Wasz jedyny zapowiedziany jak dotąd projekt. Macie jeszcze jakieś niespodzianki dla graczy na ten rok?
 
Mamy już w planach kolejne gry z tematyki ulicznej i jeden projekt strategiczno-ekonomiczny, niedługo będę mógł udzielić więcej informacji na ten temat. 
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [1]:
avatar TOM3K
dodano: 2020-11-07 04:54:48

Zastanawiam sie caly czas kto w takie gry w ogole gra masakra przeciez to kiepskie to malo powiedziane

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners