Ogromna aktualizacja No Man`s Sky czyli nie od razu Rzym zbudowano

lubiegrac news Ogromna aktualizacja No Man`s Sky czyli nie od razu Rzym zbudowano
Ogromna aktualizacja No Man`s Sky czyli nie od razu Rzym zbudowano



nocarz | 30 listopada 2016, 12:00

Jednym z rozczarowań tego roku okazał się No Man`s Sky, który mimo wielkich obietnic i szumnych zapowiedzi rewolucji, zaliczył upadek i finalna wersja wydawała się być nie skończona i nie dopracowana. Twórcy jednak, po fali hejtu i zwrotach pieniędzy, podnieśli dumnie czoło i w ostatni weekend ukazała się duża aktualizacja Foundation Update 1.1, a jak zapowiada Hello Games jest to jedna z wielu darmowych aktualizacji.
 
W ramach tej aktualizacji wprowadzono trzy tryby prowadzenia gry, a każda z odmiennymi zasadami: Normal mode /oryginalna i podstawowa rozgrywka/, Creative mode /eksploracja wszechświata bez ograniczeń, a co za tym idzie budowanie ogromnych baz/ i Survival mode /wymagające wyzwania przy minimalnych surowcach/. Każdą planetę można zaimplementować do własnych potrzeb, tworząc w każdym jej miejscu bazę czy obóz. W każdej bazie mamy możliwość rekrutacji specjalistów: rolnictwa, inżynierów, naukowców i innych obcych form życia, zapewniających nam dostęp do nowych technologii i surowców. Każda stacja kosmiczna wyposażona jest w teleporty dzięki, którym można poruszać się pomiędzy bazami.
 
Aktualizacja dodaje także rolnictwo w ramach, którego hodujemy i uprawiamy niezbędne rośliny, na zewnątrz bazy lub w jej wnętrzu, w specjalnych hydroponicznych laboratoriach, a wyspecjalizowany personel poszukuje coraz to nowszych odmian hodowli. Dodano także kolorowe wskaźniki dzięki, którym możemy w każdej chwili powrócić do poprzednich odkryć, a poprzez specjalne terminale pozostawiamy wiadomości dla innych odkrywców. Zautomatyzowane zostały także procesy wydobywcze surowców z już odkrytych źródeł. Foundation Update 1.1 wprowadza także możliwość zakupu ogromnych transportowców, zdolnych przenosić wydobyte surowce tam, gdzie zamierzamy sprzedać je za lepszą cenę. Pokłady tych stalowych bestii możemy urządzać za pomocą modułów bazy, po rozbudowaniu przestrzeni transportowej uprawiamy na pokładzie rzadkie odmiany roślin., a ulepszony system rekrutacji załogi pozwala wzbogacać statki o nowe technologie i broń.
 
Powiększona została także lista dostępnych surowców, modułów budowlanych i technologii np. zaawansowany laser górniczy czy rękawice Hazmat. Zmianom uległ także interfejs, który otrzymał między innymi szybkie menu dostępu, wskaźniki osłon i życia, rozbudowane drzewka składu wydobywanego surowca, podgląd celu zadania i kilka dodatkowych zmian kosmetycznych dzięki którym całość stała się bardziej czytelna i przyjazna użytkownikowi. Grafika została poprawiona i bardziej zoptymalizowana, a w opcjach graficznych pojawiły się funkcje motion blur i technologia wygładzania krawędzi TAA.
 
Poniżej jeszcze kilka zmian i poprawek z oficjalnej listy, a całość dostępna jest na stronie http://www.no-mans-sky.com/foundation-update/.
 
Rozgrywka
Dodano tryb fotograficzny dla PS4
Ogromne poprawki w działaniu silnika by umożliwić tworzenie baz
Poprawiono ładowanie technologii gdy ją naprawiamy
Poprawiono pojawienie się statku na złym lądowisku po wczytaniu gry
Dodano nowe przedmioty z którymi można wejść w interakcje by zdobyć nową technologię
Dodano nowe zasoby, w które musimy strzelać by je zdobyć
Poprawiono balans potrzebnych zasobów do stworzenia technologii i ich dostępność
Poprawiono pojawienie się pierwszego Atlasa jeśli za szybko odwiedzimy monolit
Uniemożliwiono graczom skanowanie budynków po odwiedzeniu monolitu ale przed opuszczeniem planety
Usunięto błędy w próbie formowania terenu
Poprawiono obliczanie otrzymywanych zasobów z wydobycia
Zmieniono nazwę Skanera Sygnałowego na Wzmacniacz Sygnału
Wzmacniacze wyszukiwać będą także bazy, kapsuły z ulepszeniami oraz zasoby
Wzmacniacze sygnału nie będą ograniczane terenem, gracz może je także budować
Poprawiono detekcję kolizji, ograniczając przypadki opadów deszczu w jaskiniach
Poprawiono wczytywanie kierunków w galaktyce
Usunięto ograniczenie wymogu Przepustki Atlasa 1 w bazach
Ulepszenia kombinezonu nie będą się pojawiać w stacjach
Kapsuła ulepszenia kombinezonu będzie jednokrotnego użytku
Poprawiono detekcję kolizji podczas wychodzenia w wielkich statków
Zwiększono liczbę wygenerowanych modeli NPC na system
Poprawiono porę dnia jeśli gracz rozpoczął grę przed łatką 1.03
Poprawiono błąd wyrzucający z gry, który związany był z renderowaniem roślinności
 
Lokalizacja
Poprawiono statystyki w językach azjatyckich
Poprawki w formatowaniu języków japońskich
Poprawki w tekstach lokalizacyjnych wielu wersji językowych
 
Interfejs
Dodano nowe ikony podstawowych zasobów
Poprawiono pojawianie się pasków zdrowia
Dodano znaczniki zużycia podtrzymania życia i zagrożenia zdrowia
Poprawiono komunikaty misji
Dodano informację o zapisie gry przez nadajniki
Poprawiono wyrzucanie z gry związane z animacjami niektórych przeciwników
Poprawiono interfejs w Odkryciach
Ogromna poprawa działania przewijania listy odkryć
Zwiększono miejsce na odkrycia
Dodano opcję wczytania najwcześniejszego zapisu gry
Poprawiono nazwy broni
Dodano ikonę pustego magazynka
Poprawki w podglądzie odkryć

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners