Ostatni klasa postaci Age of Wonders III

lubiegrac news Ostatni klasa postaci Age of Wonders III



redakcja | 27 marca 2014, 10:00

Do premiery Age of Wonders III zostało już dosłownie kilka dni, jednak mimo to Techland nadal podsyca graczy informacjami. Tym razem jest to informacja o Generałach, nowej klasie postaci dostępnej w grze. Dzięki materiałom dostarczonym przez producenta możemy wam ją zaprezentować.

Generałowie są zwolennikami brutalnej siły militarnej i prostych rozwiązań. Taktyką tej klasy postaci jest tworzenie ogromnych ilości tanich jednostek i zalewanie nimi przeciwnika. Charakterystycznym aspektem wojsk Generała jest upośledzenie magiczne.

warlord_fortcombatcandidate_aow3

Przykładowe jednostki Generała:

  1.  Łowca potworów - specjalizują się w walce ze smokami, olbrzymami, potworami oraz zwierzętami, przeciwko którym otrzymują premię do ataku.
  2. Strzelec konny - dobrze radzą sobie podczas walki na dystansie. Strzelców konnych można używać zarówno w charakterze kawalerii uderzeniowej (flankującej oddziały wroga i dręczącej najsłabsze z jego jednostek), jak i wspierającej (wówczas ostrzeliwują pozycje przeciwnika).
  3. Berserker - jest zaskakująco potężny – potrafi nieźle ciachnąć i szarżuje nie gorzej niż niejedna kawaleria. Otrzymuje premię do walki z oddziałami włóczników oraz wyposażonymi w tarczę, dzięki czemu błyskawicznie przebija się przez obronę wroga. Stanowi jeden z najlepszych niskopoziomowych oddziałów ofensywnych
  4. Wojennik - ma dość prostą rolę na polu bitwy – musi podejść do wroga i uderzyć go tak mocno, aby nie dał rady wstać. Pod tym względem wojennicy sprawdzają się bardzo dobrze, ponieważ zadają ogromne obrażenia fizyczne podczas walki wręcz. Z powodu dużej ilości punktów ruchu można ich nawet traktować jako ciężkozbrojną kawalerię. Jest to idealny oddział frontowy.

Kolejna rzecz to umiejętności. U Generała wyglądają one następująco:

  1. Wojna na skalę globalną - natychmiast awansuje wszystkie sojusznicze jednostki do złotej rangi doświadczenia. Świeżo rekrutowane istoty od razu zdobywają złotą rangę.
  2. Niezłomna armia - jednostki w sojuszniczej armii nie tracą punktów akcji podczas kontrataków i okazji na atak.
  3. Szał zabijania - wybrana sojusznicza jednostka otrzymuje dodatkową akcję oraz może przemieścić się o jedno pole po każdym wykonanym zabójstwie.Przysięga niezłomności - ilość punktów życia zaczarowanej istoty nie może spaść poniżej 1. Efekt utrzymuje się przez trzy tury.
  4. Uczta zdobywcy - kary związane z efektami wróg u bram i wróg w królestwie działają na wroga ze zdwojoną mocą. Ponadto utrzymanie wszystkich przyjaznych jednostek jest tańsze o 25%, kiedy przebywają one poza naszą domeną.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [3]:
avatar Anox
dodano: 2014-03-27 16:02:28

Bardzo fajna postać. Czekam na premierę z niecierpliwością. To może być świetny powrót po latach.

avatar rewolwerow
dodano: 2014-03-27 15:02:53

Do mnie pasuje nawet ta klasa. Tworzenie mnóstwo tanich jednostek (jeżeli dobrze dobranych) może być dobrą strategią ale trzeba zawsze wiedzieć co ma przeciwnik, by się dostosować. W końcu będą te jednostki również padały jak muchy.

avatar SlainE
dodano: 2014-03-27 14:15:34

Jak na grę turową robi dobre wrażenie, klasy postaci są rozbudowane, grafika i rozgrywka zachęcają do przejścia tego tytułu. Poczekamy, zobaczymy. Mam lekkie wrażenie, że gra jest monotonna, na pewno ją przetestuję.

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners